دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۸۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ
فاصله ی ۵ روزه بین میان ترم و پایان ترم!..استاد مرحمت فرموده جهت تقویت دور بازوی دانشجویان میان ترم را حذفی نمی گیرند..
بگذریم..
داشتم برای خودم حساب میکردم..اگر سه روز پشت سر هم کلاس داشته باشی.
روزی ۹ ساعت(با کسر کردن اوقات نماز و نهار(؟)---)
مجموعا میشود ۲۷ ساعت.
اگر برای یک درس سه واحدی سه ساعت در هفته کلاس باشد میشود ۹ هفته.یعنی دوماه و یک هفته....کل ترم میشه نزدیک سه ماه.
حالا حساب کار رو خودتون بکنید...
من میخوام یک نامه ی سرگشاده(سر پهن!)
به این وزیر و وکیل و اینا بنویسیم که آقا من به عنوان یه دو رشته ای میتونم در هر دادگاهی به طور علنی شهادت بدهم آقا این رفیق های دو رشته ای ما روز به روز دارن از نظر جسمی که هیچی به جهنم! از نظر روحی دارن داغون میشن.
من خودم شاهدم که بچه های ناراحتی روحی پیدا کردن..مثلا (پ-ق)یکی از دوستام دیروز با خودش حرف میزد و با اشتهای عجیبی می خندید.
می خوام بگم آقا به خدا همه داریم خل میشیم.
من که همیشه میگم فولادم واقعا باید اعتراف کنم الان یک فولاد با درصد خلیت ۳۰ درصدم.
حالا فرضش رو بکنید اینا می خوان برن تو صنعت نفت.
میشه مجمع دیوانگان(البته فکر کنم بازم نسبت به بقیه جاها بهتر باشه)

بگذریم..
این روزهای امتحانا من همیشه فکر میکنم الان دیگه مطبوعات میان باهام مصاحبه کنن.
بالاخره میان...

۸۳/۱۰/۱۴

نظرات (۲)

حتما میان. ببینم بقیه دانشجوها به نظرت خیلی از ما بهترن. (از لحاظ درصد خلیت می‌گم.) آقا سر کلاس شادی‌زاده بیاید می‌خندیم درصدمون کم می‌شه. آهان فهمیدم شما چون از امکانات تفریحی دورشته‌ای استفاده نمی‌کنید خیلی بهتون سخت می‌گذره. هنوزم کار خیلی سخته نمی‌دونی چه حافظه‌ای می‌ترکونم دو کلمه فارسی بنویسم.
قربانت صادق
۱۵ دی ۸۳ ، ۱۲:۰۵ محمد بازارگان
هه رو هه رو ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی