دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

۱) بعضی ها ارزش اینکه آدم وقت بذاره
از توی friend list حذفشون کنه و یا ایضا
کامنتشون رو پاک کنه رو هم ندارن.

من بسیاری از انعطاف های گذشته رو
از دست داده ام و اصولا درستش هم همینه.
آدمی که کافر و مومن را همزمان به دوستی
می گیرد کمه کم فقط گیجه!

هم صحبت نامربوط مثل صفر پشت عدد
نوشته هم بشه .. خوانده نمی شه!

۲) ریچارد نیکسون یه جایی میگه
برای ساختن یک موسیقی دلپذیر
باید نت های سیاه و سفید رو کنار هم نواخت.

ولی اینجا آدم ها خیلی یک بعدی اند.
و فقط چیزهایی رو که میخوان می بینن.
آدم باید مثل یه موضوع پیچیده ی علمی به بقیه نگاه کنه
و همیشه حدس اینو بزنه که همواره
چیزی هست که ازش بی اطلاعه.

من اینجا بس دلم تنگ است و هر سازی که می بینم ..

۸۷/۱۱/۰۶

نظرات (۷)

آدمی که کافر و مومن را همزمان به دوستی
می گیرد کمه کم فقط گیجه!
گیجه...یا گیج می کنه...
.......................................
هم صحبت نامربوط مثل صفر پشت عدد
نوشته هم بشه .. خوانده نمی شه!
.
.
هیچ وقت نفهمیدم کدوم احمقی این قانون رو گذاشته که صفر پشت عدد خوانده نمی شه...
ولی اگه رمز ورود باشه...
یا اگه یه اعشار فضول اونجا باشه...
خونده می شه...
اونم با صدای بلند!
نظامی خوندن خوبه ها .. ولی نمی دونم چرا
احساس پشت ترافیک موندن به من می ده
انگار یقه ام را چسبیده اند چراغ ماشین ها
و بوی دود حلقم را پر کرده..

شد زلیخا ساکت و چیزی نگفت.
گرگ ها
تبلیغ دامن می کنند!
من اینجا بس دلم سنگ است و ..
نقد عمرت ببرد غصه دنیا به گزاف
گر شب و روز در این قصه مشکل باشی
۰۷ بهمن ۸۷ ، ۰۶:۴۳ ع.ب. (حاج علی)
همه ی سازها صدای بانگ **الرحیل** میدن حاج ممد!!!
:دی
به قول نهج البلاغه :

الرحیل وشیک!
آسمان هرکجا همین رنگست!
-----
حالا دیگر:

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد
بختم ار یار بود رختم از اینجا ببرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی