دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارآم درون دشت شب خفته ست
دریایم و نیست باکم از توفان
دریا همه شب
خوابش آشفته ست..


پ.ن : بعض اس ام اس ها رو یادگاری نگه می دارم

بعضی وقت ها توی تنهایی میخونمشون..
حس خوبی داره..

پ.ن : مثل بعضی ها (اسم نبرم!) -که گوشی رو
میذارن توی جیب شون و قفلش نمی کنن و هی
زنگ میزنن به این و اون...
و صدای فریاد ملت میاد که : الووو!-

دیشب یادم رفته بود گوشی رو قفل کنم
اما به جای اینکه به این و اون زنگ بزنم اشتباهی.
تمام شماره های سیم کارت و تلفنم رو دیلیت کردم!!!
و تنها شماره ای هم که یادمه ۱۱۰ ه!

پ.ن : نشستم از روی اس ام اس ها اسم افراد رو وارد کردم
خلاصه تقریبا شماره ی چند نفر رو بیشتر ندارم.
به این وسیله و به شیوه ی حجة الوداع! - یعنی اونها که می خونن
اینجا رو به اونها که نمی خونن بگن!- که
شماره تون رو با اسم شریفتون! برام بفرستین
تا دیر نشده!

۸۷/۱۱/۱۷

نظرات (۴)

۱۷ بهمن ۸۷ ، ۰۱:۱۶ رفیق فاب فطرس
سلام
09127790920
ما چون چیزی واسه از دست دادن نداریم همینجا به تکمیله فوم بوکت اقدام کردیم
خیلی ارادت داریم آقا
من ترجیح میدم اقیانوس اونم از نوع آرامش باشم تا دریای آشفته!
الحمدلله الذی نجانا من القوم الظالمین!
نمی دانم به شما مربوط می شود یا نه ولی پیش از آمدن به فضای مجازی گریزی به دنیای حقیقی زدیم. آیه زیر آمد٬ ما راکه بیش طاقت خواندن نماند٬ شاید ...
و توکل علی الحی الذی لایموت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی