دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

صبح زود..دیشب چه بد بود..آب پرتقال
کیبورد..آقای مقیمی..
ستارخان..پرونده ی مفقوده..وایسا عقب..
برو فردا بیا..
تو نیاز به گمراهی نداری..عجبا..هفتاد..
نازنین یار..
مترو..عطسه..زن دیوانه..شریف؟
من نمی آم..چهار تا ژتون..عجیب بودی!
ما هموناییم...نفت زنده..
توی پله ها..کسی نیست..آواز بخونم؟
آسانسور..خیلی خوشوقتم..
پژوی دانشکده..رشتچیان..پنچر!
آقا جواد نبینم ناراحت باشی..جزوه ی گم نشده.
خواب...آقای عسگری..خدا به همرات.
ما توقع داریما...نگاه تو...من..
پنجره ی کلاس یک..چند دقیقه بعد.
بنیامین..پروژه..قشنگ معلوم بود..
پنج و نیمه..هنوز تمون نشده.
قلب بد مزه...خارجی نباشه..
آخ!
نماز کارگزار..حاج آقا اجازه هست؟
تو قدر آب چه دانی؟..
شونزدهم نباشه..همون شصت نفری هستن..
آز تشکیل نمیشه..
بریم بیرون..همونه!..
پنج دقیقه..نه دو دقیقه راهه..
این خودشه..عین علی آقا..
بارونه؟..آره آقا مهندس..
دستت درد نکنه..
آروم نیستم..خواب..میشه..
آمد اما..نه خوابم نمیره..
اوه..امیدوارم دیگه تکرار نشه..دسته گل..
خدایا...

۸۷/۱۱/۲۹

نظرات (۴)

یاری اندر کس نمی بینم...تو می بینی؟...
.
.
.
دفعه ی بعدی که سوار تاکسی شدم...اگه هنوز بوی همه ی مسافرای قبلی رو می داد...اگه راننده هنوز سعی می کرد از اون دو سانت بازی پنجره سیگارشو بیرون تو بارون روشن نگه داره...
اگه من هنوز خیس خورده ی خاطرات بارون زده..کز کرده بودم و پیشونیم رو تکیه داده بودم به سردی شیشه ی بخارکرده...
اگه هنوز مسافر صندلی جلویی داشت پشت سر مملکت فحش می داد...
قول می دم که این دفعه دیگه به جای مرور همه چی های با ربط و بی ربط اونم با سرعت نور...به جای همه ی این ها فقط به تو فکر کنم...
قول می دم...
بابا ناراحت کدومه
من فقط وقتی پرتقال پوست میکنم می بینم خشک و بی مزه است ناراحت میشم :دی

عین علی آقا شدی ااا:دی

اینم عرض ما :

http://www.taaentekhabat.blogfa.com

زحمتش با شما!

۳۰ بهمن ۸۷ ، ۰۱:۰۶ zdB-zsk-اقلیما-سادات
D: لذت بردییم...سبک جالبیه!
فکر کنم خوب بود اگه از تماس بی موقع منم جای قافیه استفاده می کردین!  (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی