دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

و ادعوه خوفا و طمعا ، ان الله قریب من المحسنین

اعراف-۵۶



بابا میگه : مومن اسیر دست خداست الحمدلله...

همه ی شادی ها و مصیبت ها دست آخر فریب است
آخرش یک جا می رویم
و همه یک خاک را لمس می کنیم..
و همه باید یک پرسش را جواب دهیم.

پ.ن : بدبخت تو که هنوز نمی دانی
من شوق هیچ بهاری را نداشته ام
فالگیر دلخسته ی شب..

پ.ن : من از همه چیز
از خودم ٬ از تو .. توبه کرده ام.
و دیگر خم نمی شوم مقابل
هیچ خنده ی بکری..
شده ام نمایشگاه دلها
و نقاشی های تکراری صورت ها..و
هر روز
خودم را بازدید می کنم..

این بود زندگی..

۸۷/۱۲/۰۴

نظرات (۴)

سلام
یاد این روایت افتادم:
تقدیم به شما

یکی از شاگردان امام صادق (ع) برای عیادت خدمت حضرت رسیدند و چون حضرت را بسیار بی رمق دیدند اشک از چشمانشان سرازیر گشت امام فرمودند: چرا گریه می کنی عرض کرد چگونه شما را در این حال ببینم و گریه نکنم امام
فرمودند:

(( همانا همه نکویی ها به مومن عرضه می شود اگر اعضای بدن او قطعه قطعه شود برای او خیر است و اگر سر تا سر مشرق تا مغرب را مالک گردد باز برای او خیر است))

سلام سلام سلام.روزتون مبارک!
زندگی ، گرمی دل های به هم پیوسته ست ...
jalebe ke oonayi ke be man salam nemikonan be to mikonan. che konam ke hava bas najavan mardane sard ast!
http://301040.blogsky.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی