دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

بیا که با سر زلفت قرار خواهم کرد..



پ.ن : دلم می خواست شکایت کنم از تو
از این همه چشم به راهی..
خیال می کردم دست های نازنین ات
به دست های کوچک من قد می دهد..
ساده بود دل..
ببین...تمام شد..
این سرنوشت اتاقی تاریک بود
که برای یک روزنه عاشق نور شد..
و از همان شب که چشم های زود باورش
نور را لمس کرد..تاریکی خود را از خاطر برد..
حق داری..نورها همیشه حق دارند
هیچ کس به دل تاریکی ارادت ندارد
اما که گفته اتاق دربسته ای مثل من
دلش به تو خوش نبود؟
چشم هایم گواه..تقدیم تو باد

۸۸/۰۱/۰۴

نظرات (۸)

همیشه نور ممدوح  بوده و تاریکی مذموم!
ولی تاریکی که خواستار نور و عاشق نور باشد ممدوح است!
روزی این تاریکی به نور تبدیل می گردد!
پ.ن:عجب عکس زیبایی! حیرت برانگیز است!
بغرامک ،
بعیونک ،
قلبی لدینک ، ان الحشری معک .
از همان شب که چشم های زود باورش
نور را لمس کرد
از آن شب؟
منم اگه نوری داشتم که بر شب هایم بتابد
عاشقش می شدم
biya pishe khodam MB joonam!
http://301040.blogsky.com
شکایت به کجا ببرد دل
از این همه چشم براه ماندن ها ...
ممنون به خاطر عکس پست بعدی٬ فقط همین!!!
خداحافظ...

پ.ن.
گفتم که نفرینت کنم   خاکسترم حالا٬ ببین!
دعاگوی شما ...
زهرا. س
salam MB. midoonam ke alan too raahi ehtemalan. Pesar amoo joonam, vaghean dooset daram. fek konam ghablan be khodetam goftam, mohammad, too kolle famil to nazdiktarin fard behem hasti.
nemidoonam chera, vali inke dari az iran miri mano deltang mikone!!! midoonam ke be hale man ke too franasam ghaedatan nabayad farghi kone, vali...
midooni, engar chon midoonam delet bara iran tang mishe, va dele iran bara to tang mishe... manam delam tang mishe!
dooset daram
peser amooye hamishe paa dar rekaab!
hajali
http://301040.blogsky.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی