دل آرام



بایگانی

Unknown

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

همه عمر در فراقت بگذشت و سهل باشد

اگر احتمال دارد به قیامت اتصالی..

سعدی


لنا اعمالنا و لکم اعمالکم
سلام علیکم لا نبتغی الجاهلین!

پ.ن : جمله ای که خوب از شازده کوچولو یادم مونده
همون ترجیع بند معروفش هست که :

- من مسوول گلم هستم!

به عین الیقین فهمیده ام که هر جا به اختیار حق گلم را
نادیده گرفته ام ، مجازات شده ام..
و این یعنی گل من حقیقت دارد و

- من مسوول گلم هستم!

پ.ن : همه ی ما مدیون امام خمینی (ره) هستیم
که معنی زندگی واقعی رو بعد از قرن ها فراموشی
به ما یاد داد..
من حالا هر روز زندگی را دوست دارم
و مرگ را هم ..
و خوب می فهمم که زندگی یک فرصت طلایی است
برای اثبات عشق ..
و چقدر خوب می شود که زندگی مان
به زحمت و رحمت بگذرد..
چقدر شیرین است چشم به دست تو
برای تو داشتن..

--------------------------------
ای رمز ناشکفته ی هستی
ای مهربان همچو دست های مادرم..

اتصالی نیست
صدای تو را می بوسم..

۸۸/۰۱/۲۱

نظرات (۶)

اقا مهدی دوست داشته که فقط یه کامنت گذاشته نه ۲۵ تا!
شاکر باشید
یا حق
دیگه اون یکی رو هم نمیتونه بگذاره..
ما مدیون خمینی بت شکن(ره) هستیم...
ای کاش ما هم بتهای زندگیمون رو بشکنیم !!
که شاید اتصالی بی حجاب با معبودمان برقرار کنیم!
گذری کن
که
ز
غم
راه گذر نیست مرا ...
ما همه مدیون امام ایم..
سلام
وبت قشنگه........به وب من بیا ... تبادل لینک دوس داری ؟؟؟
منتظرم.... بای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی