دل آرام



بایگانی

Unknown

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ
من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کند
محتسب داند که من این کارها کمتر کنم!

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها
توبه از می ، وقت گل ، دیوانه باشم گر کنم

عشق دردانه ست و من غواص و دریا میکده
سر فرو بردم در آنجا .. تا کجا سر بر کنم؟

عهد و پیمان فلک را نیست چندان اعتبار
عهد با پیمانه بندم ...شرط با ساغر کنم

من که دارم در گدایی گنج سلطانی به دست
کی طمع در گردش گردون دون پرور کنم !

عاشقان را گر در آتش می پسندد لطف دوست
تنگ چشمم گر نظر در چشمه ی کوثر کنم

دوش لعلش عشوه ای می داد حافظ را ولی
من نه آنم کز وی این افسانه ها باور کنم...

پ.ن : ...
مثل آدمی هستم که در بیابان
تشنه و سرگشته
دنبال آب می دود
اما دریغ از حتی خیال یک سراب..
یک سایه..
یک نفس ..

پ.ن : به حمید می گویم : نوشته های آدم ..مثل خودش نیستند..
می گوید : اتفاقا..آدم مثل خودش نیست..
نوشته های آدم هستند که مثل خود آدمند..
۸۸/۰۲/۱۸

نظرات (۱۰)

سلام
کاش خدا از ما بگیرد هر آنچه که خدا را از ما می گیرد!
سعدی می گوید :

همه را بیازمودم
ز تو خوشترم نیامد..

شاعر می فرماید که :

همه را بیازمودم
ز تو هم بدم نیامد!
man ino too mosahebe naft khoondam...
manam doost daram ba saghar shart konam!
saghar kie rasti
?
همه را بیازمودم
ز تو هم خوشم نیامد! :دی

نه اون که من گفتم دست کم نگیر
مقاماتی داره :دی
دیشب هم دعای کمیل داشتیم..
اما اتاقی که رزرو کرده بودیم رو یه سری
اشغال کرده بودن و داشتن bible می خوندن.
به بچه ها می گفتم ..الان هر تفکری یه برخوردی داره :

1- تفکر احمدی نژادی :
بریزیم داخل همه شون رو بیرون کنیم!

2- تفکر هاشمی :
بریم در بزنیم و بگیم نوبت ماست !

3- تفکر میرحسین :
بریم داخل ما دعای خودمون رو بخونیم
اونها هم bible خودشون رو

4- تفکر خاتمی :
ما هم بریم باهاشون bible بخونیم!!!
به نظر من:

تفکر احمدی نژاد:
ما میگیم می خوایم دعا بخونیم، اونا بگن نمیشه
ما میگیم عجب! چطور شما و اطرافیانتانbible بخونید ما دعا نخونیم!؟

تفکر هاشمی:
"حسودان مزاحم" نمیگذارند ما دعا بخوانیم!

تفکر خاتمی:
باید بدهیم "از سالن بیرونشان کنند"

تفکر میرحسین:
همین هاست نتیجه "تعطیلی سازمان مدیریت و ادغام شوراها"

.
همه را بیازمودم
بلایی سرم نیامد!
نظر سعدی در زمان خودش محترم اما به نظر من دلیلی نداره همه رو بیازماییم آیا خوشمان آید یا نه... خدا راه های بهتر یادمون داده.. و اونی که اجازه داره همه رو آزمایش کنه خود خود خداست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی