دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

بدین ترانه غم از دل به در توانی کرد..



من سازنده ی آهنگ های بزرگم..آهنگ های ماندگار.
ترانه هایی ساخته ام برای روزهای بعد از مرگم
تا دل های زنده را بمیراند..ملودی هایی که
از همه ی خوبی ها فقط کمی داشتند..
و از بدی ها هیچ نداشتند و برای همین
تبدیل به زمزمه ی هیچ کس نشدند..

ترانه ها هر چه مهجور تر ..زیبا ترند.
و هر چه شکسته تر .. عمیق تر ..

من آهنگ هایی ساخته ام که جز تو
دل هیچ کسی را نلرزاند
و به غیر از چشمان تو
نگاه هیچ کسی را نخواست..

آهنگ های من زندگی کردن را بلد نبودند
و هیچ وقت بدون اجازه نمی خندیدند
اما تا دلت بخواهد
بی اختیار گریه می کردند
و جلوی چشم آدم های بی درد و پر مدعا
سر به زیر و گاهی ساکت بودند..

آهنگ های من .. برای آنکه شنیده شوند
گدایی نکردند
و برای آنکه به دل بنشینند
تقلا نمی کردند..
آهنگ های من
جای هیچ ترانه ای را تنگ نمی کنند
و زمزمه ی هیچ لبی را نمی خواهند..


پ.ن : لعنت به روزهای بعد از تو ..

۸۸/۰۳/۰۳

نظرات (۳)

آهنگ های من برای اینکه شنیده شوند
از خود بی خود نشدند
روی هیچ قانون شناخته و نشناخته ای پا نگذاشتند....
آهنگ های من همیشه
اصالت و آرامش درونی خود را داشتند.
آهنگ های من گاهی تنهایی را مینواختند و گاهی نه...
گاهی غم گاهی شادی..
اهنگ های من فراز و نشیب خودشان را به آرامی می نوازند.
لعنت به روز های بدون تو ...
آهنگ من ساکت ترین آهنگ ها بود . برای همه ی آنان که به نام تو و به یاد تو می نوازند... برای همه ی آنان که می نوازند...
لعنت به من اگر روزی بی تو و بعد تو داشته باشم... لعنت به آهنگ هایم نه برای تو ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی