دل آرام



بایگانی

آن دروغ از راست می‌گیرد فروغ !

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۸۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ

و من که همیشه غیر منتظره ام..
درست مثل عشق..
به دنبال راهی از تصور محال
دست خودم نیست گاهی
شکست می خورم..
درست مثل عشق!

--------
امروز پیشوایی حسابی ناراحتم کرد...برخورد تند و مسخره ای داشت..
نوعی انتقام شاید بتوان اسمش را گذاشت..
البته من هم به عنوان «مجازات شراب خواری های بی حد و حصر» مجبورم بپذیرم..
فکر میکند اگر انتقام بگیرد من مثل همه ی آدمها تسلیم می شوم...
ولی من داستان را تا انتها می روم..

درست مثل عشق!

۸۳/۱۰/۲۴

نظرات (۲)

هر بلای ی سرت بیاره حقته
۲۴ دی ۸۳ ، ۱۲:۰۲ نگاه آسمان
ببینم مگه چی کار کردی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی