دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ
لیلا دوباره قسمت ابن السلام شد!



دیگر تمام شد گل سرخم..تمام شد..

پ.ن : متنفرم از آدم هایی که یک شناخت نسبی از یکی پیدا می کنند
و بعد تمام رفتارهای اون آدم رو با استفاده از همون شناخت نسبی
تحلیل می کنند و حکم صادر می کنند..
آدم باید بتونه هر لحظه شناختش رو از یک نفر تکمیل کنه
و نباید درباره ی ماهیت یه آدم زود به نتیجه رسید!

پ.ن : رای من در هیچ دوره ای از انتخابات با رای مردم یکسان نبوده..
هیچ دوره ای..
الان هم اگر احزاب سیاسی عاقل بودند..یکی را می فرستاند
رای من را بخرد برای رقیب..

خلاصه..نگرانم. نه از نتیجه..
از دیدن این باغ وحشی که به اسم فضای انتخاباتی این روزها
در جریان است..

و العاقبة للمتقین..
۸۸/۰۳/۱۰

نظرات (۱۳)

سلام
هی میگن سیاست پدر مادر نداره.همینه دیگه!
صدای دل ارام ما رو هم در اورد!
:دی
اما جدی اقای ب خدا رو شاکر باشید که ایران نیستید و این باغ وحش رو از نزدیک تماشا نمی کنید
از خدا برای ما صبر طلب کنید
یا حق
جومونگ رو دیدی؟
اتفاقا تماشای باغ وحش از بیرون قشنگه عاموووووو
تماشای باغ وحش تا وقتی قشنگه که فکر نکنی
یکی از بینشون داره میشه رئیس جمهورت!!!
4 تا کاندید داریم و به هر کدوم هم درصدی از مردم رای می دن پس نمیشه رای شما با مردم یکسان نباشه!
منظورم اینه که به هر کسی رای بدم رای نمیاره به عنوان
رئیس جمهور!!!
البته حالا که می بینم..خیلی ساده و واضح بود منظورم
و نیاز به توضیح نداشت!!!

ببین تو رو خدا..بازم میگن 40 میلیون واجد شرایط داریم :دی
واضحه ولی ایراد منطقی داره و گرفتم چون که جمله ی مغروری بود!:دی
ادامه ش رو هم سکوت می کنم! :دی

دروغگویی برای به قول تو مصلحت نظام، زشت تره
یا توهینهای چارواداری برای خوشحالی و سوت و کفِ
س- ف و شبنم اقلیما و زلیخا و.........؟

چون میدونی کی داره کامنت میذاره اسم نذاشتم
اگر خودت لازم دونستی اسم بذار
از کسی ابایی ندارم
ببین بازم داری تهمت میزنی..
من اینا رو میگم که بقیه سوت و کف بزنن؟؟
واقعا اینجوری فکر می کنی؟؟
شناختت از من اینه؟

اگر آره..که برو به سلامت.
برو با همونا رفاقت کن که فکر می کنن
حرف حق زدن یعنی به آدمی که فکر می کنن ناحقه
تهمت ناحق زدن..

من به اندازه ی کافی اون دنیا باید جوابگو باشم
و هیچ نیازی نمی بینم که گناه بقیه رو هم به گردن بگیرم..


چهار ساله..بی وقفه..دارم اینا رو میگم
دارم میگم نکنین این کارها رو..
از هر دو طرف..
از هر دو جناح به من هر چی خواستین گفتین

خسته شدم..خسته
دلم از همه تون گرفته..از همه تون.

خدا رو شکر که الان بین شما نیستم.
خدا رو شکر..

احساس خفه گی دارم..خفه گی..
من هیچ گله ای از شما ندارم..
فقط داره حالم به می خوره از این وضع.

دلم می خواد اخبار ایران رو نبینم
آدم هایی که یه روز صفای باطنشون
دلخوشی روزهایم بود رو اینجور حقیر و بی آبرو
نظاره نکنم..

برید خوش باشید..اگر بردید که همین فاجعه رو ادامه بدین.
اگر باختین که رقبای شما فاجعه رو ادامه میدن.
سرنوشت ما به دست دو لبه ی شمشیر مبتذل گیر کرده..

غیر بی دینی
به جز تزویر محض
یوسفم از این برادرهای ایمانی ندید..
چهار ساله منم حرفاتو شنیدم
و همیشه استفاده کردم از نظرت
و خیلی نظراتمو نعدیل کرده حرفات
.
اما چهار ساله هروقت توهین کردی
نتونستم دیگه حسن نیتتو باور کنم
نتونستم اخلاق مداری که همیشه ازش دم میزنی
و مبنای همه انتقاداتته  رو بپذیرم و باور کنم
.
نجاست رو با نجاست نمیشه شست
واقعا متاسفم که به خاطر نشانه ... به جای نامم ممکنه با یه آدم باحال دیگه اشتباه گرفته بشم... از همین حالا هرگونه تهمتی را تکذیب می کنم!
خدا رو شکر شما که منو نمی شناسید و منم که هنوز اول راهم و با شما کار دارم...
و اما امان از دست این باغ وحش و اونایی که به اسم حفاظت از محیط زیست دارن همه مونو نابود می کنن...
گاهی لازمه این طوری فکر کنیم که یکی از اون  بالاها  با چشم پوشی از تمام بدی های این باغ وحش داره براشون دعا می کنه و خودش حفظشون می کنه ان شاءالله...
به ... :این نحوه ی کامنت گذاشتنتون عملکردتون در زمینه های دیگه رو هم به خوبی معلوم می کنه. ضعیف عمل کردین. بدون نام و بی دقت! من سوت و کف نزدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی