دل آرام



بایگانی

من کنت مولاه...

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

یا ایها الذین آمنوا
اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم...!



~ مثل وقتی که خداوند معاد را به چشمان ابراهیم(ع) آورد
و قلب او را که مومن بود ، مطمئن کرد ..
حوادث اخیر بسیاری زاویه های نامعلوم صدر اسلام را
برای من روشن کرد..
به شوخی-ولی خیلی جدی- به اطرافیان می گفتم:
این روزها شیعه تر هستم..

~ مگر بنی اسرائیل با پیامبران خود چه کردند
که ما با امامان خود نکردیم؟

من امروز تازه می فهمم وسعت چشمان علی (ع) را..
می گفتند : ای فرزند ابوطالب..تو به خلافت حریص هستی!
و برای من همین حجت کافی است
که بدانم علی بر حق بود..
آری علی حریص بود..
حریص علیکم.. بالمومنین رووف رحیم (توبه ۱۲۸)

~ بر فرض که چند آدم خوب..ولی گیج بین شما باشد
و فریب حرف های شما را بخورد
اما به من بگو..
چرا هیچ کدام از دشمنان خدا امروز از ما خوششان نمی آید
و بر عکس ..پشت شما ایستاده اند.

~ من امروز شرمنده ام که مثل یوسف و جواد و بنیامین و علی و ..
از شما فحش نمی شونم..
فحش از دهن تو طیبات است!

دیروز می گفتم..
که اگر امروز بمیرم..
مرگ با حسرت خواهد بود.
که هیچ هزینه ای تا به حال
برای جمهوری اسلامی عزیز نداده ام..
من از خدا می خواهم «فرصت» خدمت و تلاش
در راه خدا را به من بدهد..
و زندگی ام را بی کم و کاست
در این راه قرار دهد..

~ برای من جمهوری اسلامی راه نجات است
که به زندگی بدبختانه و خوار آدم های اطرافم دچار نشوم
مهمتر از کشورم..من به فکر نجات خودم هستم
نجات از «عادات سخیف»...
از زندگی هایی که برای «لذت» است
برای «فرصت» است..
انی مهاجر الی الله.. (ان شاءالله)

~ فقط خدا بود که دانست
آن دل دریایی
به کمند پندهای پوسیده
در بند نمی آید..

۸۸/۰۹/۱۴

نظرات (۳۵)

به به!
ما شاالله...
:)
عیدتون مبارک.
یک دل بنما که در ره او
بر چهره نه خال حیرت آمد!

دلبر ماست که باحسن خداد آمد....

ارادتمندیم!
قربان دستت..
اگر چشمت سرودی سر نمی کرد


کسی خورشید را باور نمی کرد.
http://www.youtube.com/watch?v=u-LZDxcbZJI
محمد.................
از ابرهای دوزخ آسای خصومت/ تا صبح موعود/ ای جاودان رود/ من با تو می جوشم همآواز/ من با تو می پویم همآهنگ/ ای شیعه/ ای مظلوم حتی در حکومت
..
.
لبیک یا خامنه ای ..
.
.
دل این سوره ی فجر
پشت این صبح مبین
به تفاسیر نگاه تو اگر
گرم نبود
شب ظلمانی یخبندان را
هیچ از قالب تکرار زدن شرم نبود

آه ای عالم ربانی عشق
در کتابی ابدی
شرح منظومه ی بیداری ما را بنویس...

-سید حسن حسینی-
...
بالای سرم عکس تو را نصب نمودم
یعنی که سر من به فدای قدم تو..

عید ولایت مبارک.
۱۵ آذر ۸۸ ، ۰۳:۵۲ خرچنگ زاده
لبیک یا خامنه ای..
این روزها که در مغرب زمین عالم زیر سخت ترین فشارها هستیم و چماقداران فرهنگی و عقیدتی راه ابراز نظر را بر ما در این انزوای غربت بسته اند اما با این وجود همه سختی های عشق را به جان می خریم و تا آخر این جاده او را هم سفر خواهیم بود.
۱۵ آذر ۸۸ ، ۰۳:۵۵ خرچنگ زاده
بیا با گل لاله بیعت کنیم... که آلاله‌ها را حمایت کنیم ...حمایت ز گل‌ها گل افشاندن است ...هم‌آواز با باغبان خواندن است
http://friendfeed.com/rezatvk/191efa9f
طالع اگر مدد دهد دامنش اورم به کف
گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف
.....
چند به ناز پرورم مهر بتان سنگدل
یاد پدر نمی کنند این پسران ناخلف
....
حافظ اکر قدم زنی در ره خاندان به صدق
بدرقه رهت شود همت شحنه نجف
تبریک
این پست خیلی......خیلی ست..
نمی دانم شاید فقط خواستم کامنت من هم پایش باشد...http://batouam.persianblog.ir/post/167/
دشمنان خدا پشت شما ایستاده اند!!!!
دشمنان خدا!!!!
اینقدر مطمئنی؟!!!
جوحی به حج واجب ماه رجب رسید
همراه شیخنا که به درک رطب رسید

می خواست تا شراب طهوری دهد به ما
جوشید آنقدر که به آب عنب رسید

صبحی به منبر آمد و فرمود باک نیست
گر واجبات رفت به ما مستحب رسید

از نو صلا زدند که ما را وجب کنند
از رای ها به شیخ همان یک وجب رسید

مشت و وجب برای همین آفریده شد
بی آنکه انتخاب شود منتخب رسید!

جمعی وضو نکرده دویدند در صفوف
آخر نماز جمعه نخواندند و شب رسید

صفین و نهروان و جمل نوش جانشان
این کوفیان که مِهر علی شان به سب رسید

هر کس که دم زد از ادب مرد حرف بود
هر کس که فحش داد به فیض ادب رسید

بعد از سه ماه شعبده رنگ و ننگ و زنگ
آیینه شکسته شان از حلب رسید

شکر خدا که عابد و زاهد به هم شدند
این از جلو در آمد و آن از عقب رسید

دنبال کرسی اند بر این سنگ آسیا
دندان کرم خورده شان تا عصب رسید

با غرب و شرق مسخره بازان یکی شدند
نوبت به ریشخند سران عرب رسید

گوساله های سامری از طور آمدند
با سبز اشتری که بر آن بولهب رسید

چیزی نبود حاصل شان از هجوم وهم
جز مشت ریسمان که به کام حطب رسید

خاموشی ام مبین که در این آتش نفاق
روحم به چشم آمد و جانم به لب رسید

کم دیده ست تاریخ،
دست هایی ازین دست را ..
.
.
لبیک یا خامنه ای ..
دلم از غصه مست اوست هنوز
چشم هایم به دست اوست هنوز
خدایا ما ولای مرتضی در سینه ها داریم محبش را محبیم وزخصمش کینه ها داریم
سلام
عید شما مبارک
اشکالی نداره همسایه من شوید؟
البته اگر سایتون خیلی سنگین نباشه وجواب بدید!
نشانی جا افتاد
محمد به نظرت با کسانی باهات ادعای رفاقت میکنن و در برابرت بی شرمانه به این آقا سید که نور چشم ماست توهین میکنن و هرچی از دهن گرگ صفتشون درمیاد نثار میکنن... باید چه کرد؟؟؟؟!!!!! :((((((((((((((((((((((((((
فاعفوا واصفحوا حتی یاتی الله بامره...
ان الله علی کل شیء قدیر

بقره 109
۱۷ آذر ۸۸ ، ۲۱:۳۳ سمانه اسحاقی
این روزها زیاد به دردودل های علی با چاه فکر می کنم...
علی با چاه درد دل نمیکرد
شاید شما در مقامی نباشید که قوه ی تشخیص دوست و دشمن خدا رو داشته باشید!!!
شما که دوست و دشمن خدا رو مشخص می کنید! بهشت و جهنم رو هم که بسیاری از هم سنگرانتون تقسیم کردن! تو رو خدا بذارید خدا اون دنیا یه ذره کار انجام بده!!!
ببین... یه حرفی هست بین همه ی شما که فکر می کنید چون قضاوت فقط در حیطه ی خداوند متعال است
به بشر سرایت داده نمیشه!
-- خیلی ساده ..همه ی پیامبران الهی قاضی هم بودند..حکم هم میکردند...گاهی هم اشتباه حکم صادر میکردند و وحی نازل میشده و اصلاحشون میکرده!!--- ماجرای حضرت داوود (ع) که از پیامبران و اولیای خدا بود..

در اسلام کلی دستور وجود داره که نیاز به قضاوت داره
و اتفاقا خدا هم به بشر چنین دستوری برای قضاوت داده..
البته قضاوت نهایی با خداست..
و قضاوت بشر حتی قسمتی از قضاوت خداوند هم نیست.
---------------------------------------------------------

در هر صورت..دشمنان خدا تعریف دارند..

توی قرآن هم ملاک قضاوت به ما داده شده ..
می خواین تعریفشون کنم؟
اگه احتمالا ایشون نخواستن میشه برای ما تعریف کنین؟!

کنجکاو شدم...ممنون میشم.
اتفاقا باید کم کم از این دست مسائل نوشته بشه..
چون به وضوح می بینم فضای فکری این جریان
با - کم اطلاعی- و یا -بی اطلاعی- از قرآن و مفاهیمش
به انحراف از دین کشیده شده...

من اول از همه خودم رو..و بعد شما رو به خوندن قرآن دعوت میکنم..

توی این عالم هیچ کتابی..حرفی الا بر مبنای قرآن حقیقت نداره..

میتونیم از سوره ی ممتحنه شروع کنیم :

یا ایها الذین آمنوا لا تتخدوا « عدوی و عدوکم» اولیاء...

و ...
--------------
شماها از خامنه ای دارین یه بت می سازید!!! در حالی که یه فرد کاملا معمولیه که توی حکومتش بارها دچار اشتباه شده و هیچ علامتی هم وجود نداره که از طرف امام زمان مور تائید باشه!!!!
شما صرفا با مقایسه صدر اسلام با الان مغلطه می کنید!!!


اندکی صبر، سحر نزدیک است!!!
اللهم عجل لولیک الفرج...

با اجازه صاحب بلاگ

هنگامی که ناصرالدین شاه به انگلستان رفته بود ملکه انگلستان برای تحقیر ایران به او گفت:آیا شما هم چنین ارتشی(مثل ما) دارید؟
اتابک اعظم که در کنار ناصرالدین شاه بود در دل خود گفت :
اگر شاه بگوید نه ،آبرویمان می رود و اگر بگوید آری،آنان وضع ما را بهتر میدانند و این افتضاح تر میشود.
ناصرالدین شاه در آن حال با اطمینان خاطر گفت :
نداریم،البته نیازی هم نداریم. ما فقط یک نیرو برای امنیت داخلی (مثل نیروی انتظامی) میخواهیم.اما اگر جنگ بیرونی شد عالم دینی ما حکم جهاد میدهد و زن و مرد و بچه و بزرگ سرباز وطن می شوند. ناگهان سکوت جلسه را فرا گرفت،
بعد از این قضیه برای آزمایش چنین مسئله ای ،انگلستان امتیاز توتون و تنباکو را گرفت و با حکم آیت الله میرزای شیرازی مواجه شد و با ضرر بزرگی مواجهه شد .
از آن پس انگلستان فهمید اگر میخواهد با اسلام و ایران بجنگد باید با مرجعیت و ولایت فقیه مبارزه کند نه با سربازان وطن!!
--خدا میدونه که شما به امام زمان(عج) هم اعتقادی ندارید
و در این زمینه هم ریا می کنید..
وقتی پایش برسد امام معصوم رو هم به قتلگاه می فرستید..
تاریخ امثال شما را کم ندیده است..

علت غیبت امام معصوم وجود آدم هایی مثل شماست.
البته به لطف خدا امروز مردم ما بیدار و هشیارند و نمی گذارند
تاریخ تکرار شود..
و صد البته من خودم رو هیچ به راه درستی که در آن هستم
مغرور نمی دونم...این همه اش لطف و عنایت خداست
و اگر از من هم گرفته بشه..من هم میتونم مثل شما
بی حساب و بی کتاب حرف بزنم..تهمت بزنم و ..
انی لا ابری نفسی ..
هیچ یادمون نمیره که شخص منفوری مثل شمر ..روزگاری
فرمانده ی سپاه علی بود...

برای هر کسی امکان لغزش هست..
همه باید مواظب خودشون باشند
البته :
و الله خیر حافظا و هو ارحم الرحمین!
http://www.4shared.com/download/170648146/a3fbda7e/Fateminiya.mp3
"من امروز تازه می فهمم وسعت چشمان علی (ع) را.."  چقدر اشک می برد..

نمی دانی اولین روز عزای جد ش را تا اخر به خود لرزیدن یعنی چه.. دو سال گذشته است حالا افسوس کودک م هنوز.. کوچک..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی