دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

در دل ندهم ره پس از این مهر بتان را

مهر لب او بر در این خانه نهادیم ...



~ گوشه گیری کرده ام از تمام رنگ هایی که اطرافم زده اند
رنگ هایی که هیچ کدام بوی تو را نمی دهند.
 

من به تو قول داده بودم که

جز لبخند تو
فریب هیچ زخم دیگری را نخورم.
و هنوز ایستاده ام
درست همانجا..
 درست همانجا که تو رفتی..

از وقتی که آمده ام .. از تمام جمع ها
ناخود آگاه کنار کشیده ام ..
انگار جز جمعیت تو
هیچ هوای دیگری به من نمی سازد..

باشد .
همین قدر هم نباید از خودم می گفتم.


قانع به خیالی ز تو بودیم چو حافظ ...

۸۸/۱۱/۲۰

نظرات (۳)

هنوز یاد تو مرا .. چه بی قرار می کند.


تو مپندار که مجنون سرخود مجنون گشت
از سمک تا به سماکش کشش لیلا برد

من به سرچشمه خورشید نه خود بردم راه
ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد

همه دلباخته بودیم و هراسان، که غمت
همه را پشت سراندخت ، مرا تنها برد

علامه طباطبایی
می گفت : نه تنها توبه ی خودم رو ..
توبه ی بقیه رو هم خیلی شکسته ام !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی