دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ
بهار توبه شکن می رسد .. چه چاره کنم ؟



پ.ن : محض خاطر تو بی قرار می شوم
و دلم را می سپارم به
جدایی های تکراری
و حرف هایی که بی تو مدام
می آیند و می روند و  -از خاطر- می برند..

مرا به گمراهی قسم.
به همان لحظه که ناگاه دستش را گرفتی
و از قلبی ناشناخته که از شهرش گریخته بود
دلی ساختی بی قرار ..
مرا به نگاه تو قسم
که به سراغ تاریکی هایم آمد
و من را بی تو
بی قرار کرد ..
مرا به بی قراری قسم.
همان لحظه که تنها
میان نگاه آدم ها
آمدی و دلت را به دستم دادی..
من به تو
به تو بی قرارم..

پ.ن : فاصبر ..
و تو تنها می دانی حال دلم را .
و کفی بالله شهیدا ..

سبحانک و بحمدک ..
لا اله الا انت ..
ظلمت نفسی .
ظلمت نفسی .
..
و  ..
۸۸/۱۲/۱۷

نظرات (۳)

سلام بلاگ جالبی دنری دوست عزیز
کار از فاصبر گذشته ست... فاستقم... کما امرت !
وبلاگ خانه ایرانی پیشوا راه اندازی شد. از همه دوستان دعوت می شود برای دیدن اتفاقات هفتگی پیشوا٬ وضعیت بچه ها و ... از این وبلاگ دیدن فرمایید.

معرفی آن به دیگران نیز بدون اجازه نویسنده صد در صد مجاز و مستحب است.

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما در وبلاگ خانه ایرانی پیشوا هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی