دل آرام



بایگانی

Unknown

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۸۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ

دلم برای کسی تنگ نشده...همه ی آدم هایی که دوستشان داشته ام
تمام این روزها پیش چشمم بوده اند...
حکایت همان "کی رفته ای ز دل که تمنا کنم تو را"ست...

اما خاک را تا بخواهی دلتنگ شده ام...
دیوارهای دو کوهه...سنگلاخ های هویزه..نخلستان های مینو ..

برای حرم آقا دلم تنگ شده ..
آقایی که خودش غریب الغرباء است
ولی همیشه دل پناه ماست..
برای باب الجواد (ع)..و دعای ورودش..


به قول حافظ : آشنایی نه غریب است که دلسوز من است...


و من هر روز و هرشب منتظر قدم هایش هستم .. 

۸۹/۰۱/۱۴

نظرات (۱۱)

من هم. برای صبح زود نخلستان های مینو.
سلام
شما خانوم بنابی نیستی؟ چطوری؟ کجایی گلم؟
خبر بده
سلام
شما خانوم بنابی نیستی؟ چطوری؟ کجایی گلم؟
خبر بده
سلام
شما خانوم بنابی نیستی؟ چطوری؟ کجایی گلم؟
خبر بده
سلام
شما خانوم بنابی نیستی؟ چطوری؟ کجایی گلم؟
خبر بده
سلام
شما خانوم بنابی نیستی؟ چطوری؟ کجایی گلم؟
خبر بده
سلام
شما خانوم بنابی نیستی؟ چطوری؟ کجایی گلم؟
خبر بده
یه 10 بار دیگه هم می نوشتین این حدس قشنگتون رو !
نه خیر خانوم.
:دی!
خب MB می تونه مخفف کلی اسم دیگه ام باشه خانوم آرزو:دی

حالا با کودوم کار داری؟:دی
سلام خوبی؟
نوشته ای دلت برای(دیوارهای دو کوهه...سنگلاخ های هویزه..نخلستان های مینو )سخت تنگ بود.برای چه؟
اصلا برای چه دلت را به زحمت می اندازی؟اینجا اینقدر فراموش شده است که جای دلتنگی نمیماند عزیزجان.قربت طلائیه نخلهای مینو غروب شلمچه و طلوع خرمشهر همه تکرار به تکرار یک چیز میبیند.در اوج حضور فراموشی را.یادشان رفته خوزستان بی دین به اسلام  وجود هم دارد.۱۰سال دیگر هم که بیایی همان خرابه را میجویی.نگران نباش عزیز.
در پناه خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی