دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ

انت الرحمن و انا المرحوم..
و هل یرحم المرحوم الا الرحمن ..


- گمانم این ،قلب مناجات
امیرالمومنین (روحی له الفداء) است-

~ می دانی ..آدم ها دو دسته اند..
آنها که با خاطرتشان زنده اند.

و آنها که بدون خاطراتشان ..
حالا به قول شاعر :
از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم
خاطراتم را بیاور تا بگویم کیستم!


~ غربت چندان در من تاثیر کرده و با من رفیق شده که
در هر جمعی و محفلی که آشنایی می بینم
نا خوش می شوم..
دلم می خواهد گوشه ای بگیرم و اشک هایم را
که هنوز به بند بند دعای توسل بند است
پنهان کنم..
من نمی دانم. کدام یک از آن سیصد نفر
باور می کند این سطرها را .. از من.
ولی من ...
همچنان با خودم همنوا بودم
آنقدر که ترسیدم که دیوانه ام بخوانند..

 ~ از نگاه ها فرار می کنم.
و تو به من می گویی که وعده ات حتمی است..
و من با چشم های خواب آلوده
تو را دوست دارم.
که تنهایی هایم را مهربان ترینی..
و گریه هایم را
با تمام سختی اش
می بخشی ..
صبر می کنم..فقط به خاطر آنکه
صبر را دوست داری..

۸۹/۰۳/۳۱

نظرات (۵)

و هل یرحم المرحوم الا الرحمن...
یه حس آشنا تو این نوشته برای من هست...
"رئیس مجلس شورای اسلامی از انتقادات مختلفی که در دو روز گذشته نسبت به مصوبه مجلس مطرح شده، ابراز ناراحتی کرد و منتقدان را که طیف گسترده‌ای از دانشجویان، فعالان سیاسی و نمایندگان مجلس هستند، به "غوغاسالاری"، "دریدگی" و "رفتار غیرعاقلانه" متهم کرد."
.
اگر اصولگرایی این است که حکم رهبر را زیر پا لگدمال کنیم و بعد پاچه منتقدان را بگیریم،... به حضرات که فرزندان خدایاند که چیزی نمیگوییم...خاک بر سر اصولگرایی...
همراه بسیار است، اما همدمی نیست
مثل تمام غصه ها، این هم غمی نیست

دلبسته اندوه دامنگیر خود باش
از عالم غم دلرباتر عالمی نیست

کار بزرگ خویش را کوچک مپندار
از دوست دشمن ساختن کار کمی نیست

چشمی حقیقت بین کنار کعبه می گفت
«انسان» فراوان است، اما «آدمی» نیست

فاضل نظری
خدایا تو همونی هستی که من خیلی دوستت دارم
من رو همونطوری کن که خودت من رو خیلی دوست داشته باشی
چقدر زیبا ... چون تو صبر را دوست داری ... به این فکر نکرده بودم

ولی پیدا کردن یه نگاه آشنا خیلی این صبر رو آسونتر میکنه
امیدوارم با عشق کور نشید و محرمان دلتون رو پیدا کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی