دل آرام



بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ

فنفسی مومنة بالله
و برسوله
و بامیرالمومنین
و بکم
یا مولای .. 




پ.ن :‌ جشن است و این حرف ها شگون ندارد.
اما میدانی آقا جان..
من هنوز می ترسم از این چراغ ها و از صدای این کف ها..
می ترسم که تو بیایی و همین ها تو را انکار کنند..
همین ها ..

تنها می دانم
که روزگار مهمی است..
شاید یک قدم اشتباه رفتن
آدم را به دشمن خدا و حجتش تبدیل کند..

من به راه درستی که به فضل الهی
در آن هستم..مغرور نیستم..
مگر -شمر- فرمانده ی سپاه امیرالمومنین (روحی له الفداء) نبود؟
برای همه ی ما امتحان بزرگی است.

و الذین جاهدوا فینا
لنهدینهم سبلنا
و ان الله لمع المحسنین..

۸۹/۰۵/۰۶

نظرات (۹)

سلام وبه قشنگی داری به منم سر بزن تبادل لینکم میکنم.منتظرتم.
می ترسم و این ترس کمی نیست ...
حضرت آیت الله بهجت فرمایند، "بعضی ها یک عمر مثل پروانه دور امامشان می گردند و در آخر هم امامشان را می کشند، مثل ابن ملجم."

حضرت آیت الله خامنه ای:
"پروردگارا بدعاقبتی کسانی که انسان فکر نمی‌کرد
بدعاقبت بشوند،دل آدم را می‌لرزاند،
ما را بد عاقبت نکن."

آدم وقتی هدایتی رو که بهش عرضه میشه پس میزنه و به جاش ظلالت رو انتخاب میکنه،قدرت تشخیصش رو از دست میده
،برای من سخت شده تشخیص..
...
........................................
من اصل انتظار تو را برده‌ام ز یاد
با انتظارهای فراوانم از شما...
وقتی خیلی وقت‌ها تشخیص سخت نیست و نمی‌خواهیم درست برویم چه شکایتی داریم از اینکه تشخیص سخت است؟
خداوند که بیش از دانایی و توانایی از ما نمی‌خواهد! خدا وکیلی همه خطاهای ما از تشخیص ندادن نیست.. من هم مثل همه!
من اصل انتظار تو را برده‌ام ز یاد
با انتظارهای فراوانم از شما...
وقتی خیلی وقت‌ها تشخیص سخت نیست و نمی‌خواهیم درست برویم چه شکایتی داریم از اینکه تشخیص سخت است؟
خداوند که بیش از دانایی و توانایی از ما نمی‌خواهد! خدا وکیلی همه خطاهای ما از تشخیص ندادن نیست.. من هم مثل همه!
تحت تاثیر وبت قرار گرفتم و هنوز دارم رو جملات فکر می کنم.
محشره وبت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی