دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ

ای که نصیحتم کنی کز پی او دگر مرو
در نظر سبکتکین عیب ایاز می کنی!



پ.ن : ننوشتم نه از سر خوشی است..نه از خستگی و نه از مشغولی.
دارم آداب سر سفره نشستن را یاد می گیرم..انشاءالله.

پ.ن : من اگر به گذشته بر گردم..خیلی راه ها را نمی روم.
خیلی آدم ها را نمی بینم..و خیلی حرف ها را نمی زنم.
تو که شاید نوشته های اینجا را می خوانی..
و با گذشته ی من زندگی می کنی
بدان..
من از تمام شعرهایم توبه کرده ام
من از تمام ترانه های بی تو
توبه می کنم ..

پ.ن : برادر مظهرم می گفت :‌ من معتقدم
هر کس جوانمرد باشد رستگار می شود..

به خدا راست می گوید..
آدم با معرفت نمی شود که مومن نباشد..
آدمی که ببیند الله را ..
و مهربانی اش را ..
و اینکه چطور در غفلت ها و لغزش ها
نه تنها گذشته که ..
بر نعمتش افزوده ..

در دعای عزیز افتتاح می خوانیم‌ :

الحمدلله علی حلمه بعد علمه
الحمدلله علی طول اناته فی غضبه
و هو القادر علی ما یرید
الحمدلله الذی یجیبنی حین انادیه ..

پ.ن :
من هنوز قنوت هایم به
اسم تو بستگی دارد ..
و
نمی دانم کجا ..
حتی چه وقت..
و
میدانی..
عمر آدمی تمام می شود ..
ولی
من هنوز امیدوارم ..

۸۹/۱۰/۰۹

نظرات (۴)

امروز یوم الله است..
البته هر روز یوم الله است.
اما ۹ دی
مثل ۲۲ بهمن است برای ما.
و شاید مثل ۲۲ بهمن است برای آنها..

جاءالحق و زهق الباطل.
ان الباطل کان زهوقا ..

شما یادتان نمی اید
روزی پرسیدم با چه شروع کنم؟
گفتید با قران
منت سزاوار ذات بی دریغش:انروزها قران را شروع کرده بودم و هنوز هم در راهش مانده ام
شاید برای شما این روزها یوم الله باشد ..........
برای من اما دردیست استخوان فرسا ........
بابی انت و امی ونفسی اقا جان
این ها را باید باشید و ببینید
شکستن هم را فرو پاشی ارمانها را شکست ادم ها
ذات مبارکش گواه می داند به هیچ کدامشان دل نبسته ام
اما کجا می خواهد کارمان رشته اش گسترده شود  که در شکست هم شاد باشیم..................
Dar ghonuthayetan doa konid baraye rah gomkardeyi pashiman.
deltanget shode boodam
fekr kardam dge neminevisi
dir be dir invara miam vali vaghti neveshtehatun ro mikhonam lezzat mibaram
ya ali

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی