دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

اللهم اجعل وفاتی ، قتلا فی سبیلک
تحت رایة نبیک
مع اولیائک ...

سکه نیست..
اما چیزی روی زمین
گم کرده ام
که شبیه اش را
در آسمان هم پیدا نکرده ام..

امروز دلم نیامد از خدا بخواهم
که غصه ی تو ام تمام شود
چرا که این غم
با همه ی دردهایش
برای من جز خیر چیزی نبوده
و ما رایت الا جمیلا ..

فقط دلم می خواست
جایی میانه ی راه
به کلمه ی نورانی اسمت
دست هایم برسد
به رویاهایم ..

آنجا که سعدی می گوید :
جز دوست نخواهم کرد از دوست تمنایی ..

و من به خدا شکایت می برم
که واژه هایم به تو نمی رسد
..

۹۰/۰۱/۱۸

نظرات (۶)

من دست نخواهم برد الا به سر زلفت
گر دسترسی باشد یک روز به یغمایی
ببخشید که  بی اجازه یه چیزی مینویسم

میدونید که نحوه ی نفس کشیدن عمیق زن ها متفاوت از مردهاست؟
مرد ها از بطن و زن ها از عمق سینه
میدونید  وقتی غم عالم تو سینت باشه و
جراحتی بر سینه........این آخرا که دیگه
بی بی نمی تونستن  آه بکشن بچه ها رو جمع میکنن تا همه  با هم آمین بگن
یا رب الحسین
ب‌حق الحسین
اشف صدر الحسین

بظهور الحجه
http://aftab.cc/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=20898
سلام وب خوبی دارین...خوشحال میشم بهم سربزنین..
باااااااااااااای
سلام
اینجا واقعا آرومه.. اگه اجازه بدی یه تیکه از نوشتتونو میخوام تو وبلاگم بذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی