دل آرام



بایگانی

هذا الذی رزقنا من قبل ...

پنجشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

اگر ای عشق پایان تو دور است
دلم غرق تمنای حضور است
برای قد کشیدن در هوایت
دلم مثل صنوبرها صبور است

سلمان هراتی



پ.ن : عاشق دعای عزیز افتتاح شدم
از وقتی که یکی یکی فرازهایش
را در لحظه لحظه های زندگی ام
نفس کشیده ام...
و حالا می فهمم که
کلمات را نه فقط به خاطر زیبایی شان
و بلکه به خاطر نفس های نازنینی که
خالق اش بوده اند
دوست دارم...

پ.ن : ماه نصفه است.
ولی با همه ی ناتمامی اش
تاریکی ها را روشن می کند
کنار پنجره ی فرودگاه نشسته ام
و به این فکر می کنم که
چقدر دوست دارم
مقصد پروازم جایی باشد
که تو آنجا منتظرم باشی..

پ.ن :  به لطف خدا..به لطف خدا خیانت نمی کنم
ربنا اننا ظلمنا انفسنا
و ان لم تغفرلنا و ترحمنا
لنکونن من الخاسرین
..

۹۰/۰۲/۲۲

نظرات (۴)

عجب عکس بامزه ای!  :)
من نمی دونم دعای افتتاح را کدام یک از ائمه روایت کرده اند ؟
منسوب است به جضرت حجت (روحی له الفداء)
۱۰ خرداد ۹۰ ، ۲۲:۰۸ یاسر سهرابی
سلام.
و آرزوی موفقیت شما.
تونستین به منم یه سری بزنین.
ممنون میشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی