دل آرام



بایگانی

Unknown

شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

چه نماز باشد آن را که تو در خیال باشی..



پ.ن : خمینی جان قسم بر روح پاک ات
که هرگز بر نمی گردم ز راهت ..

پ.ن : میدانی..اطاعت از امام خمینی هم آسان نبود
کمی نگاهت از آسمان منحرف می شد
دیگر حرف امام را نمی فهمیدی..
خدا می داند که امام مظلوم ترین حاکم بود ..
و حالا تمام مظلومیت امام
در خلف صالحش
امام خامنه ای (سلم الله نفسه) جمع شده ..

گاهی من اینجا از اینهمه مصیبت که می رود
اما حتی به اندازه ی آه از امام خامنه ای
شکوه نمی شنوم ..گریه ام می گیرد.
..
اللهم احفظ قائدنا
.. 

۹۰/۰۳/۱۴

نظرات (۱۳)

" من در جوار مرقد مطهر امام و روح امام و ارواح مطهر شهدا به خاک سپرده شده اند شهادت می دهم که ملت ما راه خود را حفظ کرده است....
دیباچه عشق، خط پیشانی اوست

آیینه مهر، چشم بارانی اوست

فانوس نگاه او اگر شد خاموش

خورشید، چراغ راه نورانی است
"مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم"
شادی روح حضرت امام خمینی(ره) و سلامتی امام خامنه ای صلوات
سلام حاج ممد. بابا گفت که باهات صحبت کرده چند روز پیش من نبودم. دلم سوخت. ایشالا دفعه بعد.
تا حالا بوده کسی که هم بهش غبطه بخورید هم ازش بترسید٬ هم ابهت داشته باشه براتون٬ هم به نظر خاکی بیاد٬ هم احساس کنی غرور وحشتناکی داره؟
و خیلی چیزای متضاد دیگه!
من با همه‌ی غریبگی این احساس‌های گاهی متضاد رو در مورد شما دارم...
هر چند می‌دونم گفتن اینا براتون بی‌معنی ِ ...

پ.ن:
حتی از کامنت گذاشتن براتون هم می‌ترسم!
ولله که  شهر بی تو مرا حبس می شود ...
شهیدم .. محمد .. برادر .. منم
که در شهر خونین قدم می زنم
نه این رسم و پیمان و آیین نبود
قرار این نبود .. این نبود .. این نبود ..
محمد .. چرا وانهادی مرا
شهیدم ... چرا جا نهادی مرا ..
چرا؟ ..
.
.
رب لاتواخذنی بما یقولون
و اجعلنی افضل مما یظنون
و اغفرلی ما لا یعلمون ..
سلام،الان در حرم مطهر امام رضا(ع) هستم،دارم با موبایل براتون کامنت میزارم،به یاد شما و دیگر دوستانی که تا آخرین نفسشون پیرو امام خامنه ای بزرگوار هستند،هستیم.
یا علی
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ..ایها الامام الرئوف ..
..
.
اللهم الاحفظ نائب المهدی(عج) سیدنا و قائدنا و امامنا الخامنه ای
"خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید
در حمایت ز امیرم علی خامنه ای
میشوم میثم تمار به دارم بزنید "
سلام جناب رستگارفر

خیلی ممنون از کامنت هات...سایت بسیار خوبی هم دارید.
لطفا این ایمیل ها رو به ایمیل دانشگاه من نزنید.

التماس دعا

سلام
چشم آقای بازرگان .معذرت می خوام . نمی دونستم که کار درستی نیست .در هر صورت بازم ببخشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی