دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

شرح شکن زلف خم اندر خم جانان
کوته نتوان کرد که این قصه دراز است ..



پ.ن : به مجید می گفتم که :‌یک دل دیگر ارادتمند ماست ..
و نمی دانم که چقدر راست می گفتم ..
و چقدر باید آرزوهایم را باور کنم.
ولی خوب می دانم
تنها دست تو است
که خواب های قدیمی را
تعبیر می کند ..

پ.ن‌ : یاد مرگ دل را جلا می دهد
انگار که زنگ از فلزی بزدایی که
هوای اطراف خرابش کرده است ..
یاد اینکه نمی دانی چقدر دیگر
فرصت زندگی و عبادت الله (سبحانه و تعالی) را داری..
و می فهمی که دست ات خالی است
و لایق هیچ چیز نیستی . ..
و هیچ اندوخته ای جز امید به اسم خدا نداری..

پ.ن :‌خدایا دل خوشی ام را نزدیکی به خودت قرار بده ..
و
با هر چه دلم قرار گیرد بی تو
آتش به من اندر زن و آنم بستان
...

یا من اسمه دواء . .
و ذکره شفاء
و طاعته غنا
ارحم من راسه الرجاء
و سلاحه البکاء ..
.

۹۰/۰۳/۲۳

نظرات (۱۰)

الهی من لی غیرک . . .
و وقتی دلم با یاد و خاطره عزیزی خوش و یا پریشان می شود، وحشت می کنم.... به خدا پناه می برم از اینکه فردی بین من و خدایم قرار گیرد... دلم می خواهد هر چه بر سر راه اوست را قربانی کنم...

و گاهی در همین لحظات به اوج ضعف و ناتوانیم پی می برم... که شبیه کودکی هستم که با اسباب بازی هایش مشغول بازی است ... دنیایش شده همین دلخوشی ها و اگر کمی از انها دور شود فغانش به آسمان بلند می شود...

احساس می کنم که چون بید بر سر ایمان خود می لرزم..
چیست دنیا ؟ از خدا غافل شدن
چو گرمی از تو می بینم چه باک از خصم دم سردم ..
اللهم الرزقنی حبک و حب ما تحبه و حب من یحبک و العمل الذی یبلغنی الی حبک و اجعل حبک احب الاشیا الی
نازد به خودش خدا که حیدر دارد /دریای فضائلی مطهر دارد/ همتای علی نخواهد آمد ولله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد .
عید بر همه مبارک و التماس دعا
حالیا دست کریم تو برای دل ما
سرپناهی است در این بی سر و سامانی ها....
اللهم عرفنی حجتک . ..
ارحم من راس ماله الرجاء
سلام ام بی جان. من هم کامنت توهین آمیز رو به محض این که دیدم پاک کردم. هر موقع به این کلبه سر می زنی، روح ما رو شاد می کنی به جان خودم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی