دل آرام



بایگانی

Unknown

جمعه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

اگر دل داشتم می بردی از من ...



پ.ن : خدایا لذت عبادت به ما بده ..
شعف بندگی ..
خدایا حجت خودت رو به ما معرفی کن..
اللهم عرفنی حجتک..

اللهم صلی علی ولی امرک القائم المومل
و العدل المنتظر
و حفه بملائکة المقربین
و ایده بروح القدس
یا رب العالمین..

پ.ن : باید بنویسم
باید تو را هر بار
بی آنکه حتی ببینمت بنویسم
و من نمی دانم که هر روز که می گذرد
به دیدنت نزدیک ترم
یا به ندیدنت ..

و میدانم که مهربان تر از این حرف هایی
که جایی میان دعای نیمه شب ات
نداشته باشم ..
هر چند من تو را ..
یادم می رود که دعا کنم هر شب.

پ.ن :زندگی 
ماجرای اسم تو است بر لب های ما
..

سبحان الله
و الحمدلله
و لا اله الا الله
و الله اکبر

۹۰/۰۶/۲۵

نظرات (۳)

نیایش زیبایی بود
با شما همنوا شدم
در چشم آنها که پرواز را نمی فهمند هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
ممنون
یاعلی
اللهم الرزقنا
ربنا هب لنا
ربنا اغفرلنا
.
.
.
آمین ..





ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی