دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۰، ۰۱:۳۰ ق.ظ

زلف بیفشان که مرا
در طلبش عمر گذشت ...



پ.ن : بگذار ندانستن هایم را طعنه زنند
هر چند من هم دوست داشتم که بدانم
اما من تو را بی آنکه بدانم دوست دارم
بی آنکه حتی رمزی از لبانت به رویم گشوده باشد
بی آنکه حتی دیده باشم ات.
برای من این ندانستن ها و ندیدن ها
همه نشانه است که باید به دنبالت بیایم
و این زندگی من است..

پ.ن : به قول سعدی :

من خرقه فکنده ام ز عشقت
باشد که به وصل تو زنم چنگ ..

پ.ن :
چقدر رسانه های شیطان تلاش کردند
که بگویند این انقلاب ها ،جنبش اسلامی نیست..
حالا ببین..یکی پس از دیگری
دولت های اسلامی سرکار می آید
و لیست تحریم های شیطان بلندبالا تر می شود
..
دنیا روزهایی را خواهد دید
که ملت ایران و جوانهای مومن و انقلابی اش
محبوب دل عالم می شوند..
و قدر استقامت و جانفشانی هایشان را 
همه می فهمند..
خدا کند البته آن روز
ما نباشیم
...

پ.ن : رب انی اعوذ بک من همزات الشیاطین
و اعوذ بک رب ان یحضرون ..

۹۰/۰۸/۰۳

نظرات (۹)

سلام دوست کلم ..
خوشحالم که اینجارو پیدا کردم در همه جای این نوشته ها میشه حظور خدارو احساس کرد   مراقب احساس نابتون باشید..
سلام
یعنی در این راه شهید شده باشید؟
اگر این است که  ان شاءالله به این فیض برسید...

و گرنه خدا کند آن روز شما باشید..
۰۳ آبان ۹۰ ، ۰۷:۳۴ محمد نصرتی
تازه با وبتون آشنا شدم
قشنگ و دلنشینه
انشاالله دائم سر می زنم
عمریست تا به راه غمت رو نهاده​ایم
روی و ریای خلق به یک سو نهاده​ایم
طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم
در راه جام و ساقی مه رو نهاده​ایم..
عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم
..............................
مدتی که حسابی درگیرم
دلم خیلی برااینجا تنگ شده بود
ممنون بابت نوشته هاتون
السلام علیک یا ابن رئوف
خوشبحالتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی