دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۳۰ ق.ظ

حسرتی گر به دلم هست همان دیدن توست
من پرستوی خزان دیده ی خاموش تو ام ..




پ.ن : اسم تو را می خوانم
شاید بهتر بشنوم صدای نازنینی که
عالم را خطاب می دهد..
یا اهل العالم..ان جدی الحسین قتل عطشانا..

پ.ن : میشود خدا را قسم داد
به علی اکبر ..
به همان قدر که آقا دوست داشته پسرش را..
بعد هر آرزویی دلت خواست بکن..
مثلا بگو که
خدایا تشنه ام ..
سیرابم کن..
بکاسه و بیده..

پ.ن :

دلتنگ دست تو ام ..
دست خط تو
 
خدایا دلم را مستجاب کن..
و لم اکن بدعاءک  رب شقیا

۹۰/۱۰/۲۶

نظرات (۶)

رب الحقنی بالشهدا و الصدیقین و الخمینی.
یک شاعر خوش قریحه میفرماید:

"من معتقدم که ما جوان میمیریم
ما بین زمین و آسمان میمیریم
لب های من و تو لاله و لادن شد
از هم که جدا کنندمان میمیریم"
:)
۲۷ دی ۹۰ ، ۱۵:۲۷ دکتر یونس
باید خلیل بود و به یار اعتماد کرد/گاهی بهشت در دل آتش فراهم است...
کتاب دموکراسی انگلیسی با طعم باتوم نوشته اشلی انگلس رو دیدی؟دنبال این کتاب میگردم اما فکر کنم محصور سانسور غربی ها شده...
سلام جواد جان

دلم می خواد یکی از اون قطعات سید رو بخونم..
..
زنی
چون روزنی عتیق
پیش چشمم
شکفت
و در گوشم
رازی را گفت
که از افشای آن
چند قرن و چهل سال
میگذشت..


انه لا ییاس من روح الله الا القوم الکافرین
سلام دکتر جان

من راستش نخوندم کتاب رو ..اگر بخوای برات پیدا می کنم.
شعرت ولی خیل قشنگ بود..الان یه جای خوب می نویسمش.
۲۸ دی ۹۰ ، ۰۹:۵۱ دکتر یونس
نصف اول قرآن انقدر خدا از ابراهیم تعریف میکنه..انقدر تعریف میکنه که فرشته ها رفتن خونش..بهش مژده بچه اش رو دادیم..زنش گوشه در ایستاده بود خندید!...همش از خودم میپرسیدم یعنی بعد میلیون ها سال ابراهیم و مهموناشو خنده ی همسرش انقدر واسه خدا مهم بوده که تو قرآن آورده...خداییش ابراهیم هم از همه ی امتحانا با نمره الف بیرون اومد..سخته یکی حبیب الله بشه یکی خلیل الله!
اگر زحمت نیست و وقت داری آره.چند ماهه دنبال کتاب میگردم و پیداش نمیکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی