دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ

‌¤ تنها دو دست آبی از دست آسمان رفت..
و افسوس و صد افسوس
که حسین بن علی
امروز در میان مرثیه خوانانش نیز
مظلوم است..
انگارمظلومیت برای همیشه ی تاریخ در کنج این خانه
خاک می خورد..
آدمها در سیلاب آرزوهایشان به قیمت فرصتهایشان
غرق می گردند..و ندای-هل من ناصر ینصرنی- در
همهمه ی پوچشان گم میشود..
من برانم که برای هر حقیقت بر جای مانده اگر امشب
یک شمع برافروزیم..آنقدر نیست که روشنی چشم کودک یتیمی باشد..
گله ی من از مسلمانان پیش پا افتاده در باطن،
و منور الفکر! در ظاهر، تمامی ندارد..

۸۳/۱۲/۰۳

نظرات (۶)

سلام کوتاه بود و موجز
موفق باشی
خیلی بد بینی!
من هم با شما موافقم.امروز عزاداری و دیدن دسته خودش یه جور سرگرمی واسه مردم شده و کسی به هدف فکرنمی کنه.
۰۳ اسفند ۸۳ ، ۰۲:۳۶ نگاه آسمان
آدمها در سیلاب خواسته هایشان گم میشوند و بر نداشته هایشان اشک می ریزند و فقط در پی رسیدن به آنها هستند ...
و امروز هنوز صدای هل من ناصر ینصرنی حیسن بن علی شنیده می شود اما از فرزندش صاحب الامر هیچ کدام از ما در جوابش لبیک نگفتیم ...
اگر امروز حسین شهید در بین ما غریب و مظلوم است فرزند زنده اش غریبتر و مظلومتر است .
۰۳ اسفند ۸۳ ، ۰۸:۲۲ محمد بازارگان
سیــد علی جان!
به خانه که آمدم غرق اندوه بودم..وقتی دیدم برایم نوشتی سراپا شاد گشتم.مصاحبتت برایم افتخار است..همین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی