دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ
در تمام فتنه های تاریخ
یک زن
نقش شیطانی داشته است...
۸۴/۰۱/۲۵

نظرات (۲۱)

که چی ؟ ... بر اساس شواهد قانون می سازی مسلمون ؟
سلام
واقعا مطالب جالبی داری
به من سر بزن
بای
agh mamad nadashtima....
rasty farda namaieshgah mibinamet....
یک معلمی داشتم که در این مواقع می گفت:
we should put gold in your mouth
آره دلبندم!
به ایلیا!
قانون نیست
حکمت است!
تهدید نیست
زنگ خطر است
توهین نیست
دعوت به ادب است!
هم بر اساس شواهد تاریخی است
هم بر اساس شواهد شخصی!
آره؟
این جنبه ی شما را تاحالا ندیده بودیم!
واقعا که! این شمایید که همیشه محتاجیـــــــــــــــــــــد. بـــــــــد بــــخـــــتــــــــــــــ........
اگر خودتان را مسلمان میدانید چطور به خود اجازه میدهید چنین کلماتی را بگویید در حالی که پیامبر(س) بر دختر خود افتخار می کرد و می گفت:فاطمه پاره ی تن من است.بر فرض هم یک زن پیدا شده باشد که فتنه ها زیر سر او باشد چرا این قضیه را به همه تعمیم می دهید؟ و نکته ی آخر اینکه من هر روز با نوشته های شما زندگی می کردم اما این نوشته ی آخر برای همیشه دل من را شکست بطوریکه تصمیم گرفتم دیگر اینجا نیایم.
خداوند عوضتان بدهد!
به روح سبز:
ای کسانی که ایمان آورده اید!
اولا معمولا در دین شما پیامبر(ص) می گویند نه (س)!
ثانیا این نوشته یک جنبه ی کلی بود و بر اساس شواهد شخصی و تاریخی..اگر بخواهید همیشه اینجور قضاوت کنید پس به شما توصیه میکنم خطبه ی جمل و هزاران قطعه ی حکمت آموز نهج البلاغه را نخوانید تا در اثر ضعف در دریافتتان به گمراهی مبتلا نشوید.
ثالثا به ندرت میتوانید از بزرگان دینتان کسی را بیابید که شهادتش شاهد این نوشته نباشد.
--------
به حضرت بدبخت بی اسم!:
برخورد شما مثل کسانی است که در عمق دل خود به یک حقیقت تلخ اعتراف دارند اما گمان میکنند دیگران آن را نمی دانند و یا اگر میدانند نباید به زبان بیاورند و به محض اینکه این حقیقت را رسوا می یابید نعره ها بر می آورید که حرمت ها شکسته شد و از این دست مزخرفات...و یا مثل دزدی که بعد از مدتها مچش را گرفته باشند و از فرط خشم به جای دفاع از خود به تمام مسولین مملکتی ناسزا و فحش های در سطح خود را بدهد.
به هر صورت با نهایت تاسف باید عرض کنم که از این دست حقایق مگو چندان زیاد یافت می شود که باید تمام زندگی را با آدمهای ترسو و ضعیف سرکنید تا آرامش شما باربند شتر باشد! واگر یک ذره در من این نقش شیطانی مذکور بود به راحتی می توانستم اینجا جملاتی بنویسم که معنای احتیاج و بدبخت را بارها برای خود تفسیر کنید.ولی شاید یک ذره به این آیه قرآن اعتقاد دارم که:
ویل لکل همزة المزه
وای بر هر عیبجوی طعنه زننده..
من برای شما یک ایمیل فرستادم و منتظر جوابم
اگر درست حدس زده باشم تو خواهر نداری! در برخورد با زنان دور و برت تازه دنیای اونها رو لمس می کنی و با بی تجربگی تحلیل می کنی .این تنها مشکل تو نیست! بچه های با تربیت مذهبی رشد یافته در محیطهای بسته زیاد دچار چنین مشکلی میشن. در ضمن اگر میرباقری سریالش رو اینطوری نمی ساخت احتمالا بازار استدلال نقلی این طوری داغ نمی شد!!
محمد صدرا...یک بار دیگر هم بهت گفته بودم...Category تقسیمت درست نیست...اگر می گفتی یک انسان شاید خیلی منطقی تر بود...منطقا اگر حکمی به تعداد بسیار صادق باشد ولی نتوان حالت بعدی برای آن متصور بود آن حکم ثابت نیست....شاید لازم باشد دوباره بحث های صلیبییمان را شروع کنیم..(!).در مورد بقیه نظرات هم حرفی ندارم.!!همان جریان همیشگی است که بهت می گفتم...
شنگول باشی!
agar ham bar farz zan naghsh tahrik konande dar fetne dashtebashad che pastand mardani ke tan be in fetne midahand za'f az khodetan ast gardane digaran naiandazid
...وباز هم تکرار همان مکرراتی که سال هلست درونم را می سوزاند.احساس متهمی را دارم که بی هیچ مدافع دربرابر دادگاه ایستاده وبدون ارتکاب جرمی به سنگسارش محکوم ساخته اند.
این اولین بار نیست وشما هم اولین کسی نیستید که به قول خود این حقیقت مگو را رسوا می کنید.خطبه ای راکه حضرت امیردر موقعیتی کاملا استثنائی (آشوبی که توسط یک زن به پاشده )ایراد کرده اند چماقی کرده اید و بر سرمان می کوبید
؛طعنه می زنید وعیب جویی می کنید( ویل لکل همزه لمزه ).
چشم خودرابر این همه جرم وجنایت که توسط هم جنسانتان دردنیا صورت می گیرد بسته اید واکتفاکرده اید به همان خطبه.
این همه جنگ این همه خونریزی این همه نامردمی ها این همه فتنه درهمین چند سال اخیر روی داده . درکدامین آنها زن نقش شیطانی داشته است؟!!!
سال هاست که هر از گاهی این خطبه رامرور می کنم.اتفاقا گاه فکر می کنم این شدت وخشم حضرت در خطبه ی جمل به خاطر دور از انتظار بودن چنین پیشامدی توسط یک زن بوده است.
بهتر بود می گفتید در تمام فتنه ها یک انسان نما نقش شیطانی داشته است.

حرف آخر:�فصبر لحکم ربک ...�
به نظر من همه دارید به هم جواب میدید نه به من!
و من حوصله ی این بحث های مزخرف و چرند را ندارم.

به ف.ن:
این بار دیلیت نکردم احساس ضعف نکنی!
دفعه ی بعدی درکار نیست!
محمد جان اول و آخرپستت یه گیومه بذار خودتو راحت کن:)
والا من نمیدونم اینجا چه خبر شد!
من اصلا منظورم این نبود که اینا میگن..ملت رسما خلن!
و همیشه پای یک زن در میان است ....
ااااا اجب پست جنجالی ای ول حقا که.....
اما نظر من اینه که نقشش خوبه فقطش رو یه کم ز یا د تر
کنین
این اینکراتیک هم که مثل خودت..
اگردرتاریخ زنان فتنه گر و جنایتکارداشته ایم، مردان اینچنینی نیز به وفور یافت می شوند؛ و آنچه در تمام این شواهد زیر سوال می رود انسانیت است و نه جنسیت(!) که من و تو را از یک تیغ می گذرانند.
واگر علی در خطبه جمل زنی را توبیخ می کند، فاطمه مردان عرب را بر جای می نشاند، و زینب نیز؛ و خدا در قرآن دستان مردی را بریده می دارد؛ پس اینگونه مفسدانه به تاریخ نگاه نکنید برادر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی