دل آرام



بایگانی

querido

چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ
ما هرگز از آنچه نمی دانستیم
و از کسانی که نمی شناختیم
ترسی نداشتیم .
 ترس سوغات آشنایی هاست...
                                                 نادر ابراهیمی

پ.ن۱:آدم ها برای ته نشین شدن چه شتابی دارند
و بعضی در تشخیص صعود و سقوط چه بر حماقت اصراری!


پ.ن۲:
تو کوچه ای هستی که من از آن گذشته ام
اما من از آن ِ تو نیستم ..
                                     
مقالات شمس
پ.ن۳:
پابلو نرودا با همان لحن حماسی همیشگی می گوید:
«هوا را از من بگیر...خنده ات را نه!»

پ.ن(¤):
تو فرض کن من ورق خوردم!
آیا هرگز به پایان کتاب فکر کرده ای؟
من نگاشت خدایی هستم که در بهشت رنج می کشد !
و انا الی ربنا لمنقلبون
و ما بسوی پروردگارمان باز میگردیم

پ.ن ۴: مرا از نوشته های کامو منع میکنند..
ولی عاشق آن جملاتی هستم که می گوید:
«آنان که خداوند دوستشان دارد، جوان میمیرند..»
۸۴/۰۵/۰۵

نظرات (۸)

به من:
سلطانپور؟
نه...ادامه دهید...
من نگاشت خدایی هستم که در بهشت رنج می کشد !
چه عجیب!!!
پس خدا شما را دوست نداره؟!
اندکی صبر/
در بهاری روشن از امواج نور
در زمستانی غبار آلود و دور
در خزانی خالی از فریاد و شور

«مرگ ما روزی فرا خواهد رسید..»
خدا بعضیا رو که خیلی دوست داره به خاطر بقیه نگه می داره...تازه اونا هیچ وقت پیر نمی شن....پیر نشوید....
به من : تو خودت قند و نباتی...
« روز فراق را که نهد در شمار عمر ...»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی