دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۷ مهر ۱۳۸۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ
" هرکس به طریقی دل ما ..."
حتی تو!
من آمدم و دروغ گفتم ؟ یا تو...؟!
مهر تو به جان من توان می بخشد
لا حول ولا قوه الا ...با تو !!

                                                                Yes, madam, I am drunk
                                                                         But in the morning
                                         I will be sober and you will still be ugly  
 
                                                                          -
Winstone Churchill-
۸۴/۰۷/۰۷

نظرات (۱۳)

به جاسا:
تو عکسو نگاه کن!
گذاشتمش تا چشمت ب این شعر ... نیوفته!
استغفرا...
حالا بیا و مثبت فکر کن!
آخه تا کی باید چشمهایم مرامی را روی واقعیت ببندم؟!
The sobering imitation of the morality
حتی تو!
چه جالب! تصحیح نسخه قبلی:
استغفرا...
حالا بیا و مثبت فکر کن!
آخه تا کی باید چشمهایم را مرامی روی واقعیت ببندم؟!
The sobering imitation of the morality
حتی تو!
می سپرم بچه ها یک بسته سیگار چرچیل برات بیارن
شاید این چیزها از سرت بیفته!
تذکر مهم: من هنوز پازیتیو ثینکینگ را در دستور کار تیمم قرار دادم.
حرف آخر: خدایا به نداده هایت شکر!
من اغفال شدم. تو منو اغفال کردی. خود تو.
به جاسا:
تو اغفال بشی!!
محــآله!
من خیلی خسته ام. می خوام برم بخوابم!
می خوام باهات قرار بگذارم: اگر فردا صبح ساعت ۶-۷ طرفای میدان تجریش من را دیدی بیا با هم بریم کوه!
شب بخیر!
جاسا سر جدت بی خیال شو!
من حتما دور بعدی باهات کوه میام!
اما دور بعدی!
اینجا چه خبره!
این رباعی اخیر و غزل دو پست قبلی
مشکوک میزنه..مخاطب داره؟
ببین! کامنت بالایی را که دیگه من ننوشتم.
...
دفعه بعد که خواستم برم کوه .. دو-سه ساعت قبلش خبرت می کنم که آمادگی داشته باشی.
به جاسا:
۴کریم

به کامنتی که جاسا نداده:

خدا را شکر معنای رباعی و غزل را هم فهمیدیم.
مخاطب؟!
سوال خوبیه ولی من جواب خوبی براش ندارم!
مشکوک؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی