دل آرام



بایگانی

you'll live to rue it

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۸۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ
ربنا اغفرلنا ذنوبنا
و اسرافنا فی امرنا
و ثبت اقدامنا
وانصرنا علی القوم الکافرین

پ.ن: از نگرش فیلم بید مجنون به انسان لذت نبردم..
و تمام مدت محو منظره های خیره کننده اش بودم.
غرق تضاد های طبیعی دنیای ما..

من انسان را با تمام خطاهایش،
با تمام ناله های شرمندگی اش
با تمام اشک های تاسفش...
دوست دارم.
تازه می فهمم چرا می گویند:
خداوند بین قلب و فکر انسان است..

پ.ن: رنجور، اما صمیمی.
        دلخسته اما شکیبا...

بهار نماد جوانی و شادابی است..مغرور روزهای خوش.
تابستان آغوش پرترانه ی طبیعت است..
زمستان نماد سردی و خشم و ابهت!

پاییز من نماد هیچ چیز نیست...
پاییز من ادعایی ندارد
.



۸۴/۰۷/۱۰

نظرات (۱)

پاییز من هم همینطور!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی