دل آرام



بایگانی

Unknown

جمعه, ۲۰ آبان ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

حاشیه رفته ایم!!

و در تمام راه

سکوت

حلق آویز هرزگی واژه ها بود…

 

اما

بخت که یار باشد

با گذری دشوار از این فصل خستگی

می خواهم صورتی مرتب کنم از تمام معجزاتی که اتفاق افتاده است!!!

سردار آموزش و پرورش جولیوس می گوید:

نخبه های کشور متدین نیستند!

این دوست احمق ما نمی داند در تمام صحنه های درخشان این کشور

تمام خلاقیت ها و موفقیت ها با فکر مردانی رقم خورده که

از بهترین استعدادهای دوران خود بوده اند..

امثال بهشتی و چمران و …

البته شاید حضرت سردار جز جولیوس متدین دیگری نمی شناسد!

حق دارد بنده ی خدا!

 

وزیر قبلی در بیست و چند سال وزارت

هنوز هم خانه ی کارمندی سال های جوانی را دارد!

و البته مافیای نفت است!

و این سردار منتخب جولیوس

در شش سال ،‌ چهارصد و چهل میلیارد تومان فقط درآمد داشته!

و  البته باید با مافیای نفتی مبارزه کند!

 

در تایید صحبت این آقا مبنی بر هوش سیاسی فوقالعاده جولیوس

همین بس که بعد از هفتاد و چند روز بحث و بررسی

یکی را معرفی کرد که به مرحله ی رای اعتماد هم نرسید!!

۸۴/۰۸/۲۰

نظرات (۸)

سلام . از آشناییت خوشبختم . سرزمین من هم محیط کوچیکیه که منتظر قدوم گرمت هست
کاملاْ ...
کاش این مطالب را خواننده های وبلاگ من هم می خواندند.
۲۱ آبان ۸۴ ، ۰۰:۵۶ من یک هیچ کس می باشم
این مربوط به پست قبلی است!باعث افتخار است قرار گرفتن نام ما در کنار همچون استادی...راستی ما چند تا نایب امام زمان داریم!...یا علی مددی...
۲۱ آبان ۸۴ ، ۰۶:۱۴ سهیل رنجبردوست
سلام دوست عزیزم.
مرسی از وبلاگ قشنگت.
حاظری با من تبادل لینک کنی - خوشحال میشم.
پاسخ:
خواهش میکنم! قابل نداره!
حاظری!
پاسخ:
آره هازرم!
بهشتی چمران مطهری... اقای عزیز این افرادی که فکر میکنم شما بهتر از من بشناسینشون برای چه موقعی بودن؟؟؟؟؟؟؟
بهتره یه نگاهی اطرافتون بندازید.چه قدر نخبه ی متدین داریم!!!!!!!!!از این شریف خراب شده  معلومه.
البته جدیدنها متدین مدرن خیلی اطرافمون میبینیم.

.
سلام دوست عزیزم.
مرسی از وبلاگ قشنگت.
حاظری با من تبادل لینک کنی - خوشحال میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی