دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۵ دی ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ
که من قرار ندارم....
۸۴/۱۰/۰۵

نظرات (۴)

۰۴ دی ۸۴ ، ۱۴:۳۴ ¤*مسعود*¤

سلام دوست عزیزم !

خوبی؟ خدا رو شکر ....

آپ دیتم٬ دوست دارم بیای پیشم و استفاده ی لازم رو از این پست ببری٬این یکی با همه ی پست های قبلی فرق داره و تو این بهم ریخته گی های امروزی میتونی آرامشتو بدست بیاری

میخوام نظرتو بدونم...

من چشم براهت می مونم ...

« مسعــــــــود »

۰۴ دی ۸۴ ، ۱۴:۴۲ دیووووووونه خودتی
دلم آنقدر گرفته که تنهایى بدجورى عذابم مى دهد
دلم مى خواهد بنویسم
از خودم
از تو
از سکوت
که دیده از تو بپوشم..
مگر تو روی بپوشی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی