دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۱۳ دی ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم !

پ.ن: سرما خورده ام!
        دردهای خفیف و آزار دهنده را دوست میدارم!
       هر چیز که نتواند مرا از پای در آورد
       مرا قوی تر می سازد!

پ.ن:
دیروز به دکتر رشتچیان(بعد از رفتار بی سر و ته معمولش)
گفتم:
توقع من از شما به عنوان یک استاد
کمی بیش از یک منشی است!

پ.ن : همیشه به نظرم می آمد که شاعر این بیت
احتمالا اصفهانی بوده یا در اصفهان این بیت بر او الهام شده!
 
« آه که امروز دلم را چه شد    دوش چه گفتست کسی با دلم »

به قول او :
هو الاول و الآخر یــــــــار! 

۸۴/۱۰/۱۳

نظرات (۸)

قبوله! بوی گندم مال تو!
یک حرف جدی. امروز فهمیدم که اگر تو می رفتی مهندسی صنایع پیشرفت بیشتری می کردی.
فکر کنم جاسا مهندس صنایعی ها پیشرفت می کردن!!!
همینم که هستم از سرم  زیاد تره!
آهای mb حق انحصاری گفتن جاپا به جای جاسا فقط مال تو است. حواست باشه اگر کسی این کار را کرد به من خبر بدی که خودم با توسل به روش های خودم توجیهش کنم!
شوخی میکنی!
من پیروانم رو چیکار کنم؟
مرا دردیـــست اندر دل....
کنترلشون کن.
انت الاول و الآخر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی