دل آرام



بایگانی

I am wasting my time if I imagine

پنجشنبه, ۱۵ دی ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

آدمیزاد هرچه انسان تر شود چشم به راه تر می شود

                                                                       ( دکتر علی شریعتی )

پ.ن :‌ شاید اما...این بیدلی هم برای خودش عالمی دارد!

Getto via tempo se per me mi fingo
una mano che consoli
Mai unguento lenirà il mio corpo

Guardo il mondo e le
sue vaghe ipocrisie su
del vivere essenziali fondamenti

guardo la pioggia sul lago imprevista
da un angolo di caldo e di condensa
chissà quand’è che arriverà il mio lampo

۸۴/۱۰/۱۵

نظرات (۶)

مطالبت بسیار جالب و خواندنی بود، انشالله همیشه بنویسی. اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن، خوشحال میشم...
موفق باشی.
سلام
دمت گرم زدی تو هدف  قربون تو و دکترشریعتی

راستی لینکیدمت تو هم لطف کن و بلینکم..
.....by......
آقا شرمنده فرمودین نظر دادین. اما خودم هم با ترس گفتم. تو  به قسمت بندی دیگه ای اعتقاد داری ؟ من واقعا خیلی روی این مساله فکر کردم. راستی اگر می شه راجع به بقیه متن هم نظرت را بگو. من می خوام چیز یاد بگیرم.
این جمله اول این پستت یکم شبیه اون قسمت بندی منه .
تحریر خیـــــال خط او نقش بر آب است...
نوشته ی زیبا و صادقی بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی