دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

یا محسوس العطا !
در دل سال های سال از آواز جبل الرحمه
در عین حال آن  دیگری که در من هست
آن دیگری که مالکیت نمی داند ولی داشتن را تجربه می کند
بین العبد و بین مولاه الف مقام....و به چشم معبود زیباست!
و عشق !
 چه عمری داشته ایم
من و تو  در پس نقاب اسطوره ها !
یادت هست ؟
روزگار هم دلش نمی آید!
و زمین تر شده بود..
به صحرا شدم،عشق باریده بود
 و زمین تر شده بود
 و چنانکه پای مرد به گلزار فرو شود ،
 پای من به عشق فرو می شد...
آه ای پرنده ی سر گلدسته های عشق!

 

۸۴/۱۰/۲۲

نظرات (۹)

نگران نباشید!
شاید چند روز دیگر خودم هم اینها را بخوانم
مثل شما
هیچ نفهمم!
میشه فهمید!
salam eyval weblogg e bahali dary be manam sar bezan khoshhal misham bye
چه عمری داشته ایم... همین چهار شب خوشبختی برای یه عمر بسه....
یه خاطره...
دیدی گفتم!
الان دیگه نمی فهمم!
(یک روز هم نشد!)

چه خاطره ای؟
یک دفعه گفتید فهمیدیم...
هزار دفعه بگید که عوض نمیشه که!

واقعا چه عمری داشته ه ه ایم!
تو بخش نظرات پست اخیر من یه بحث راه افتاده. به حضور تو و  ... احتیاجه.
ممنون. لطف کردی.

راستی من گفتم آدم بد ها عمر دراز دارند. نگفتم هر کس که عمر دراز داشته باشه بده یا همه آدمهای خوب عمر کوتاه دارند. خلاصه زیاد مهم نیست. همین که روی اون طرف را کم کردید ممنون.
ملک دینار.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی