دل آرام



بایگانی

آنکه هلاک من همی خواهد و من . . .

يكشنبه, ۲ بهمن ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

۸۴/۱۱/۰۲

نظرات (۱۰)

۰۱ بهمن ۸۴ ، ۲۱:۱۴ دیوونه خودتی
خاطراتم روی موجهای دیروز در گذرند
مشگی رنگ عشقه
سلام
خسته نباشی
وبلاگت خیلی زیبا ست بهت تبریک میگم
لینک دوستانت هم که تماما اسمهای خارجکی است فکر کنم شما از بیرون ایران مشغول فعالیت هستی ؟
چون قالبت اینطور میگه
به من هم سر بزن خوشحال میشوم
ممنون
تا بعد...
راستی حیف نیست تو چنین وبلاگ زیبائی لینک من جائی نداشته باشه
فعلا خدا حافظ
سبز وخرم باشی
واقعا حیفه!
سلام
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
تا بعد
واقعا حیف بید
سلام
خیلی با احساس بود.
...................................................
راستی لینکیدمت شما هم لطف کن و بلینکم.
فعلا.....
سلام همنام...

...آنکه بی تو دل من غمگین است
زیر با هجر تو سنگین است
بی تو من می دانم
عاقبت هلاک خواهم گردید...
بی تو من می دانم...

تونستی به من هم سربزن.ممنون
خودت کشیدی؟!
به تیغم گر زنی...
۰۵ بهمن ۸۴ ، ۰۸:۵۴ یوسف عزیزی
باید با صراحت بیشتری اعتراف کنم ... آنچه را عده ای، عشق می پندارند ...دروغی است ... که انسان رابه تجریبات متعدد وا می دارد ... حال آنکه روح سرکش و کمال گرای انسان هرگز با داشته های محدود و ناقص انسان دیگر آرام نمی شود ... باید بدنبال مهر ناب بود ... همین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی