دل آرام



بایگانی

Unknown

پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

۸۴/۱۱/۲۰

نظرات (۱۱)

۲۰ بهمن ۸۴ ، ۱۲:۴۱ جهرم بوی(علی)
خدایا به بی حالا ،حال بده . به بی عقلا ، عقل بده. به بی کارا، کار بده . به بی پولا ،پول بده . به بی ایمانا ،ایمان بده. به بی نورا ، نور بده.
من آخرین نگاهم!
سلام
یه خواهش کنم؟
لینک اهنگ قبلی وبلاگت که یه سینه زنی به زبان عربی بود رو بهم می دی؟
میشه میل بزنی؟
ممنونت می شم.
خیلی قشنگ بود اخه
من هنوزم با وبلاگت حال می کنم
شنیدی یارو همه اش تو این مسابقات
بخت آزمایی شرکت می کرد و اسم در نمی اومد
و آخرش متوسل به امام رضا شد؟
چرا یک سفره حضرت ابوالفضل نذر نکرد؟ می گویند ردخور ندارد!
(استغفرا...)
جاسا!
حالا چند روزیه که شفا گرفتی
ندید بدید بازی در نیار!

جواد زودتر از من برگشته ظاهرا! عزرائیل از نیمه راه پسش داد. در خبر است که جواد بسی روی اعصاب این عزی بنده خدا راه رفته. آخر سر عزی ولش کرده با تی پا برش گردونده این دنیا!
عزی بی مرام!
نگو MB جان! خدا گیر JaSa میندازدت ها!! هرچند اگر حضرت عزرائیل هم قصوری داشته باید بررسی بشه، اما من به شخصه معتقدم در این قضیه عزرائیل تمام تلاشش رو کرده...
بابا من که میدونم این جاسا با میکائیل آشنا بوده
این عزی دیگه نمی شده روشو زمین بندازه!
مایکل هم آره؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی