دل آرام



بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ
۸۴/۱۲/۰۳

نظرات (۱۸)

به نظرم بعد از عکس العمل شدید مسلمانان
این حرکت یک مواجهه ی ناشیانه برای ایجاد اختلاف
و از جریان انداختن آن و یا منحرف کردن آن موج است .
مهمترین و خطرناک ترین نقطه در عکس العمل های
مسلمانان بعد از هتک حرمت پیامبر اکرم پیوند همه ی مسلمانان اعم از شیعی و سنی بود که همین نشان داد که چقدر برای قدرت های بزرگ آزاردهنده است و آنها را مجبور به این حرکت کرد.

اهوی یعنی دلم هوایت را کرده است...
آهنگ را ذخیره کنید.به عنوان یک پیشنهاد
اگر حالتان مثل من خراب است..
United We Stand
دقیقا نمی دانم! ولی فکر می کنم دارند آستانه تحریک مسلمانان و چگونگی واکنش های آنها را مرحله به مرحله محک می زنند تا بتوانند یک سناریومنیجمنت جامع برای آینده داشته باشند و قدرت پیش بینی خود را نسبت به واکنش مسلمانان نسبت به جنیاتشان افزایش دهند.

ولی این مسئله ترور امام زمان هم اصلا شوخی نیست. طبیعتا برای ما مه معتقد به مسائلی هستیم ترور کردن ایشان مسخره است ولی آنها به محض اینکه گزارشی بهشان برسد که امام زمان در جایی قرار دارد سریعا به آنجا حمله می کنند مانند مسجد کوفه که نوشته ام.

خوب یکمی هم برگرفته از حماقت آنهاست که فکر می کنند با این کارها اسلام ضربه می خورد و تفرقه افکنی می شود. تا زمانیکه ایت الله سیستانی در عراق است از این بابت بیمی نیست.

در روسیه هم مساجد را به استبل تبدیل کردند ولی راه به جایی نبردند تا اینکه خودشان سرنگون و تجزیه شدند.
مه=که
کلا من الان نمی توانم نظر خوبی بدهم
باید یکمی بگذرد
اعصاب من از یک سری از دوستان خودمان خرد است که به همه چیز از دریچه اقتصاد و علم نگاه می کنند
اتفاقا من حرفم این است که مهمترین هدف آنها از این
اقدام این است که این موجی که در جهان اسلام علیه
اقدامات اخیر براه افتاد را به دعوای بین ادیان تبدیل کنند...
یعنی تمام تنش بین خود مسلمانان تقسیم شود.
این کاری که تو می گویی نهایت آرزوی آنهاست و من هم قبول دارم ولی آنها خنگ بازی درآوردند و در مرحله اول به چیزی حمله کردند که بین همه مذاهب اسلام مشترک است و همه را علیه خودشان متحد کردند. حالا جدا کردن آنها به این آسانی ها نیست. حرکت امام جمعه سنی عراق در برگزاری نماز جمعه فردا به نام نماز وحدت هم در نوع خودش جالب و موثر است.
می بینم نظریه دومی را که در مرحوم spinodal درباره ظهور نوشته بودم در حال حادث شدن است. زمان ابستن تاریخ است. باید صبر کرد و هوشیار بود.
fv, fhfh !
pnm://www.yahosein.org/madaeh/sound/common/14-hadi-askari.rm
منظورم واضح نبود ؟!
enkratic: من که فهمیدم بقیه را نمی دونم!
MB: لینکت کار نمی کنه!
باید کمی صبر کنی!
امتحانش کردم کار میکنه...
من هم نتوانستم بازش کنم . یعنی باز نشد!
!The page cannot be displayed
pnm://www.yahosein.org/madaeh/sound/common/14-hadi-askari.rm

من خودم همین الان گوش کردم!
لینکش درسته ، توفیق می خواد :دی
آهنگ بی نهایت زیبایی است .. بی نهایت ..
هر چند که خیلی رابطه ی بین توفیق و سرویس ها و برنامه های اینترنتی را نمی دانم اما خوب اگر توفیق بود  نصیب ما هم شد :دی راست می گویی آهنگ بینهایت زیباییست ... :)

اگر به جای pnm  در ابتدای لینک http بگذارید برای دیگران هم کار می کند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی