دل آرام



بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

۸۴/۱۲/۱۰

نظرات (۱۶)

سلام . شاد باشی
نوشداروی...
من که یک امروز مهمان تو ام...
مسافر خسته‌ی من بارشو بست و بر نگشت
تو گنجه‌ی خاطره‌ها مهر و گذاشت و بر نگشت
این آهنگ صفحه تون رو از کجا می شه  گیر آورد؟خیلی قشنگه
اگر بخواهید به آدرستان ایمیل میزنم...
بس که به هجرمی دهد....
سنگدل.......
ببخشید شما از وبلاگ دوستتون(محمد صادق) خبر دارید؟
بسته شده. نه؟
بله فکر میکنم نمی نویسد...
اما نمی دانم تا کی!
آخه همون مطالب قبلی هم باز نمی شه.
شما اگه باهاشون در تماس هستید ممکنه بگید حداقل وبلاگشون رو منتقل کنند؟
راستش دنبال یه عکس هستم که اونجا دیدیه بودم!
بر فرض که ببینمش! چه جوری بگک کدوم عکس!!!؟؟؟
بر فرض که ببینمش! چه جوری بگم کدوم عکس!!!؟؟؟
شما که خودتون عضو بلاگ اسکای هستید!
حتما ایشون وبتاگشون رو منتقل نکردن .وگرنه می شد به مطالب قبلی دسترسی داشت.
اگه زحمته بی خیال ):
نه منتقل کردن..اگر منتقل نکرده بودن پیام میداد..
یک صفحه ی سفید گذاشتن تو تمپلیتشون.

من عضو بلاگ اسکای هستم؟(چه ربطی داشت؟)
من ایملشون رو دارم...اگر خواستید خودتون
براش بنویسید..
salam duste man webloget kheyli ziba bod mowavagh bashy khohs hal misham age bemanam sar bezani

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی