دل آرام



بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

نمی دانم چرا هر وقت این آهنگ «بهار دلنشین» بنان
را می شنوم...دلم تنگ میشود...خیلی تنگ..

این آخرین بهاری است که صدای گرم و دلنشین
دوستان را از نردیک حس می کنم...آخر این فصل
بهار من هم تمام می شود...با همه ی خزان هایش...

حالا از ته قلب برایتان می خوانم:

ای که بوی باران شکفته در هوایت
یاد از آن بهاران که شد خزان بپایت...

جز غمت ندارم به حال دل گواهی
ای که نور چشمم در این شب سیاهی

چشم من به راهت ، همیشه تا بیایی
باغ من بهارم ، بهشت من کجایی؟

یا مقلب القلوب را که می شنوم...تمام تنم میلرزد...

۸۴/۱۲/۲۹

نظرات (۷)

عیدت مبارک عزیزم
قرار نشد که روز عید هم تیریپ غم بزنیا !!!

ای دگرگون کننده ی احوال .....
احوال ما را به بهترین حالت دگرگون ساز......

خدا به همراهت .......
چرا آخرین بهار است؟
سال پربرکتی داشته باشی.
جواب منو ندادین؟
آنها که باید بدانند می دانند!
یا مــــ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی