دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

درخت های شیشه ای
ریشه در باور تو دارند
و  
روی کفّه ی فصل های فراوان
 سنگ تمام می گذارند
من
طبق عادت اجدادم ،

معطّر
 نماز می خوانم
و حدیثم
در محضر تو می رسد و می افتد

مثل قدیم
سوی تو می آیم
و از لب هایت
چند خوشه استعاره ی تازه
می چینم

و  بهار را
 به درخت های مرده ی گیلاس
                     تلقین می کنم !

سید حسن حسینی

 

پ.ن:
یوسف می گوید : نوشته هایت حدیث نفس است...
بله من هم آن جمله ی شهید آوینی را دیده ام...
اما گاهی شک دارم که اینها حدیث نفس من باشد...
بعضی از اینها که می نویسم
پر از شوق و شور است
و گاهی ردای طلب بر تن میکند...
نفس من ، خسته و سرگردان و بی آرزوست...
اما اگر مرادت انتقاد به نفس من است :
المال لنا و العیال لک!

۸۵/۰۱/۲۰

نظرات (۳)

سلام  خسته نباشی عزیز
وبلاگت حرف نداره  و از دو کوهه ...
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد ...
اگه خواستی به من هم افتخار بده
دست حق براهت
برای من پی نوشت ها سخت تر از متن اصلیست...
۲۰ فروردين ۸۵ ، ۰۹:۵۹ فقیر استان وبلاگ روزنامه دانشجویی
هو .و بسم رب السردبیر.شیخنا المعظم وصاحبنا الاکبر سردبیر المعزز فرموده اند ورد شریفه انرجی هسته ای حق مسلم ماست را هر که 7 بار گوید و7 بار به دور خود چرخد و به لیوان ابی فوت کند و از ان بنوشد احتمالن بعد از 7روز و7ساعت و7 دقیقه خبری به او میرسد
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی