دل آرام



بایگانی

Unknown

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

چه دردست این که در فصل اقاقی
به روی عاشقان در بسته ساقی...

دلم می خواهد زمان ثابت بماند...
روزهایم آغشته به شوق است و شب هایم
به غلظت اشک های داغ و سوزان...
در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز
چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود...


پ.ن:دیشب به سیل اشک ره خواب می​زدم
 نقشی به یاد خط تو بر آب می​زدم
ابروی یار در نظر و خرقه سوخته
جامی به یاد گوشه محراب می​زدم
روی نگار در نظرم جلوه می​نمود
از دور بوسه بر رخ مهتاب می​زدم...

اللـهم و نحن عبیدک  الشائقون
الى ولیک المذکرِ بک و بنبیک ،
 خلقته لنا عصمة و ملاذا ،
و اقمته لنا قواما و معاذا ،
 و جعلته للمومنین منا اماما ،
 فبلغه منا تحیة و سلاما ،
و زدنا بذلک یارب اکراما ،
 و اجعل مستقره لنا مستقرا و مقاما ،
 و اتمم نعمتک بتقدیمک ایاه امامنا
حتى تورِدنا جنانک و مرافقة الشهداء من خلصائک...

۸۵/۰۱/۲۵

نظرات (۶)


به خدا می آید ...
در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز
چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود
"به غلظت اشک های داغ و سوزان"

اللهم اکشف هذه الغمة
عن هذه الامة بحضوره
و عجل لنا ظهوره
انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا
دوش مرا حال خوشی ست داد       سینه ما را عطشی دست داد
نام تو بردم لبم آتش گرفت    شعله به دامان سیاوش گرفت...
.
.
خوشا آنان که از او می نویسند      به خط خال و ابرو می نویسند....
یوسف می گوید :
این شائقون بایستی تائفون باشد


فکر می کنم هر دو صورت وجود دارد.
البته هر کس مناسب خودش فکر می کند...
دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی