دل آرام



بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

وقتی نوشتن را
با پرسه در جنگل خیال
تازه می کنم
بوی محشی باروت
در مشامم می پیچد
و انگار
طعم شکار در دهانم تازه می شود.

دوباره می بینم
بچه ها-بچه های تنبل و ولگرد-
باز از خیال جنگل می آیند!
با خنده های موذی و مستعار
در چشمشان شغال کبودی است
و دهانشان
بوی رجز های متلاشی می دهد :

ما گوشت خورده ایم!


پ.ن :‌ شاید خواندن این خطوط از ذهن سید
بدون تفسیر شیوای صدای گرمش ممکن نباشد...

پ.ن‌ :
یکی از ویژگی های منحصر به فرد نمازخانه ی دانشکده
که همچنان بعد از ۵ سال با قدرت هر چه
تمام تر  حفظش کرده است این است که :

قبله ی هر کدام از بچه ها
دو به دو متقاطع است!

پ.ن :
من عاشق دریبل های کشو یـی  جوادم!
دوندگی یوسف را هم دوست دارم...

و به قول دکتر شریعتی
دوست داشتن از عشق برتر است!!!

۸۵/۰۲/۱۳

نظرات (۱۲)

قرار می گذارم دوباره.
به فکر چادر و گاز پیک نیکی باش.
منقل هم که خودت می دونی!
منم توپ والیبال می یارم گوجه بازی کنیم!
فوتبال افتاده ۲شنبه ها... هستی؟
در مورد جمله دکتر دیدمت صحبت کنیم... تعریف ها مهمه...
سلام
هیچ چیزی به شیرینیه دوست داشتن نیست!
(یاد دکتر بخیر)
کی؟
دقیقا با یوسف موافقم.. برخی جای تعاریف کلمات رو عوض میکنن و بعد نتیجه گیری.. تعریف ها مهمه...  :)
و من متحیر فوتبال محمدم !!!
محمد اولین کسیه که تونسته عنایات الهی رو در زمین فوتبال به منصة ظهور برسونه!!!
یعنی بعضی وقتا یه پاسایی میده ، یه گلهایی میزنه ، توپ رو از یه جاهایی عبور میده، (یا بعضا یه گلایی نمی زنه!!) که توی توجیهش کـُمیت هر صاحبنظر و تحلیلگری لنگ میزنه و فقط باید پناه برد به خدا و گفت:
"کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ"!!!
با این حال نکاتی چند در آسیب شناسی فوتبال محمد به ذهنم رسیده که سعی می کنم به زبان خودش عرض کنم:
1. بعضی وقتا بی مورد از اصطکاک صرف نظر میکنه و ترم µ رو داخل معادلاتش نمی کنه ، اینه که بعضی پاساش وسط راه قطع میشه!!!

2.  بعضی وقتا شوتاش رو باید در یک cos ø    ضرب کنه که ø زاویه بین مسیر توب و عمود منصف خط دروازست ، که این ø به شدت تابع شرایط انفسیه ( نه آفاقی ) یعنی ترم های اعصاب ، روحیه ، اقدامات اخیر یوسف و... تاثیر مستقیم توش داره !!!
3.محاسبات Drag برای سیالات اطراف توپ در شرایط سالن دانشگاه نیاز به یک ضریب تصحیح داره که خودم هم هنوز پیداش نکردم ! ولی فکرمی کنم موضوع خوبی برا پروژه مشترک بعدی با دکتر وطنی باشه!!!

البته موارد دیگری هم مثل اثر دوپلر ، دست پنهان استکبار ، آخوند!! و ... وجود داره که به تقریب خوبی قابل صرف نظره!!!
تذکر: هرجا که ... به کار رفته به معنیه غیره نیست ، به معنیه مواردیه که با ملاحظاتی حذف شده ( محمد خودش میدونه!!!)
آخ داش یادم میرفت ......
فقط حیف که این حرکات زیبا داره حروم میشه !!!!!!!!!!
مگه اینکه احمدی نژاد یه کاری بکنه!!!!!

۱۳ ارديبهشت ۸۵ ، ۱۲:۴۳ ریحانه/ققنوس
سلام..
اپ هستم..خیلی وقته سر به ما نزدید..منتظر دست خطتتون هستم.یازهرا
من تو فوتبال یک تئوری دارم که اغلب بهش پایبند هستم
اینکه مهم نیست توپ رد شه
مهم اینه که یار حریف رد نشه!
چون توپ بدون یار که کاری ازش بر نمی یاد!
و با توجه به اینکه بیشتر دوست دارم دفاع وایسم
همه ترجیح می دهند برای حفظ سلامتیشان
من در تیم آنها بازی کنم!
به خاسا!

برو بابا!
راستی دیشب زنگ زدی  گیج خواب بودم...
قطع کردم!
ببخشید

به جواد:
تو کافر دل ، نمی بندی نقاب... :دی
چه جالب!
منم فکر می کردم باید بگم ببخشید
چون موقع خوبی زنگ نزده بودم
البته کار مهمی داشتم
و گرنه اون موقع زنگ نمی زدم
تو هم که نامردی نکردی
و قطعش کردی!
سلام

چند وقتی است که این شعر خیلی ذهن مرا به خود مشغول کرده ...
اگر شما تفاسیر گرمش را می دانید کاش حالا که سید نیست با من هم می گفتید ...

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی