دل آرام



بایگانی

بیچاره دل ، که هیچ ندید از گذار عمر...

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۸۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

چشمانم را بسته ام.
تصویرهایی از آن خانه ی دوست داشتنی کودکی
گرفته تا این «میان آسمان و زمین»...
تصویر خنده های شیرین و به یاد ماندنی
و گریه های داغدار  و فراموش نشدنی
و غصه های به دل ماندنی...
یکدفعه صدای آهنگ تمام خیالات را می شکافد که :

یک شـب آخر دامـن آه سحــر خواهم گرفت
 داد خـــود را زان مــه بـیـــدادگـر خواهم گرفت

و ادامه می دهد‌:

چشــم گریــان را به تـوفــان بلا خواهم سپرد
 نـوک مــژگان را بـه خـونـاب جگـر خواهم گرفت

آی که سکوت هم گاهی چه بلند فریاد می زند که :

نعــره ها خواهم زد و در بحر و بر خواهم فتاد
 شعله ها خواهم شد و در خشک و تر خواهم گرفت

و هنوز هم ...

انتقــامم را ز زلفـش مـو به مـو خواهم کشید
آرزویم را ز لـعـلش ســر بــه ســر خواهم گرفت

و بعد به رو به سرنوشت می کند و :


یا بهـــــار عمر من ، رو بر خـزان خواهد نهاد
یا نـهـــــال قــــامـت او را بـه بــر خواهم گرفت...

پ.ن ۱ : شیر کاکائوی فان هوتن بنوشید!

پ.ن ۲ : ای سرنوشت!  مرد نبردت منم، بیا
زخمی دگر بزن که نیفتاده ام هنوز
شادم از این شکنجه خدا را، مکن دریغ
روح مرا در آتش بیداد خود بسوز

ای سرنوشت! هستی من در نبرد توست
بر من ببخش زندگی جاودانه را
منشین که دست مرگ ز بندم رها کند
محکم بزن به شانه من تازیانه را

فریدون مشیری

۸۵/۰۳/۰۷

نظرات (۱۳)

انتقامم را ز زلفش مو به مو خواهم کشید...
هر کی تونست این پست را بفهمه
یک جایزه خوب پیش هومن داره!
سلام خاسا:

احتمالا ۵ شنبه اس جمکران...به علیرضا هم بگو/
خودت هم بیا/سلام هم برسون!!!
انتقام ما را هم بگیرید مو به مو لطفا!
سلام بر پدر بزرگ دانشکده م.شیمی و رحمه الله

من خیلی دلم می خواهد که بیایم
ولی نکته اینجاست که من الان رو مود شخصیت نیستم
با در نظر گرفتن اینکه ممکن است آخرین قطرات آبرویت را
بر زمین نابودی بریزم آیا باز هم می خواهی که بیایم؟!!

راستی یادم باشه حتما اون خوابی
را که بهت گفتم برات تعریف کنم
خیلی بامزه بود!!!
سلام خاسا!

من پدربزرگ میم شیمی نیستم
هر چند تا دلت بخواد
نوه و نتیجه و ندیده دارم!

در مورد آبرو هم که گفتی
نگرانیت به انتفای مقدم موضوعیت نداره :دی
هوی اخوی!
خیلی خوب. حالا که به انتفای مقدم موضوعیت نداره،
باشه میام! ولی بدون که خودت خواستی!!!
اتوبوس رو، رو سرت خراب می کنم! (خنده شیطانی+بد جنسی)
عزیزان سلام
محمد جان هوتن کی بود دیگه؟؟؟؟
جاسای عزیز هر می این پست رو فهمید جایزتو بهش میدم....
(لبخند خیلی بدجنسی!!!!)
سلام هومن!
بابا هوتن چیه!!!
فان هوتن. تا حالا شیرکاکائو نخوردی اونجا؟؟ :دی
ور نه تصور کنی که بی تو صبورم...
گر نفسی می کشم ز باز پسین است ام- بی.
نخورید این چیزها رو. برای سلامتی خوب نیست،
از اون چیزهایی که قراره هومن به من جایزه بده بخورید!
سلام دوست عزیز
برای عکس بالایی کامنت نزاشتی؟
-----------------
تصویر جالبی هست
من اونو به سرگشتگی تعبیر می کنم
یه سرگشتگی .... ولی نه به معنی سر در گم بودن
----------------
اگر اجازه بدی اونو برای یکی از نوشته هام در آینده استفاده کنم
-----------------
تصویر جالبی هست
یه تصویری هم هست
همونی که بالای لینک موسیقی هست
از اونم خیلی خوشم اومده
واسه اونم اگه تونستی یه اجازه کپی رایت بده
---------------------
با دیدن اون تصویر یادم اومد که یه باره دیگه هم به شما سر زده بودم
-----------------------
موفق و سربلند باشی
!
یک نکته دیگه هم هست که می خواستم تو کامنت بگم،
ولی چون تو فعلا در بدنه حاکمیت هستی احتیاط می کنم و نمی گم! D-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی