دل آرام



بایگانی

Unknown

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

شور شراب عشق تو
آن نفسم رود ز سر

کین سر پر هوس شود
خاک در سرای تو...



پ . ن :‌ این بوسه امانت است روی لب من..

و اوفو بعهد الله اذ عاهدتم
و لا تنقضوا الایمان بعد توکیدها
و قد جعلتم الله علیکم کفیلا
و الله یعلم بما تعملون

پ.ن : از خار و خس که بگذری .. که اگر خوب بنگری ، تمام ، 
سیاه و خاکستری اند..آخرش خورشید است!

بگذار یکبار هم که شده تصویر را توصیف کنم!

پ.ن :‌ مهربانی چشمانت مبارک!
تو شرابی مهیا بفرما
اذن داروغه با ما!

پ.ن : هر کس به طریقی...(به جهنم!)

پ.ن : آواز دهل دارد ! ، آن چشم غم انگیزت

(یادم باشد با همین مطلع، بیکار که شدم! ، شعری برایت بگویم!)

پ.ن :‌ یک دست جام باده و یک دست زلف یار ،
خسته شدم از این همه امتحان مکررت!

۸۵/۰۸/۱۳

نظرات (۱۵)

سلام
بسیار زیبا
موفق و پیروز باشی
یعنی چی که شرابی مهیا بفرما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی که چشم بگشا !
هر کس به طریقی به جهنم
بیگانه جدا دوست جدا میرن جهنم !!
D;
هر امانتی رو باید یه روز پس داد !!
این جان عاریت که به حافظ سپرد دوست

« روزی رخش ببینم و تسلیم وی کنم! »
ای کاش دهل بود آواز غم انگیزش!
چشمش وای چشمش وای چشمش!
من عاشق استادها یی ام که هی امتحان میگیرند  من همیشه برگمو سفید میدم میگم استاد من نمی دونستم امتحان داریم این دفعه را نادیده بگیرید جبران می کنم..جبران می کنم................. جبران می کنم
تازه اولشه... (زمین شناسی بود ؟! :دی)
من آن چشم غم انگیزم که آوازی نمی خواند...
من آن تردید نامردم که یارانی نمی خواهد...

من می خوام دیگه پنالتی بزنم!
اگرم بشه که لایی بزنم!

واسه تو هر کسی که بخوام می شم
تو اگر بخوای میرم بکام می شم!

اونقَدَر هی خودتو لوس می کنی
که منو روبرتو کارلوس می کنی !

بهترین گلزنِ میدانِ توام
تیری هانری و زیدانِ توام!

حاضرم تو این چمنها بمیرم
ولی از تو کارتِ قرمز نگیرم!!

MB جون بازی تمومه فِیر  Play!
میبینم که شستمت مثل Clay!

:دی




این بوسه امانت است روی لب من!!!
کدوم بوسه حاجی جون ؟؟؟ :دی
الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

آنها کسانى هستند که ایمان آورده‏اند، و دلهایشان به یاد خدا مطمئن [و آرام‏] است‏؛ آگاه باشید، تنها با یاد خدا دلها آرامش مى‏یابد!

۲۸رعد
هوالله.
این بر آن است تا من و ما بیش از این غافل نمانیم!
.
.
.

الَّذِینَ إِذَا ذُکِرَ اللَّهُ وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ وَالصَّابِرِینَ عَلَى مَا أَصَابَهُمْ وَالْمُقِیمِی الصَّلَاةِ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ

همانها که چون نام خدا برده مى‏شود، دلهایشان پر از خوف [پروردگار] مى‏گردد؛ و شکیبایان در برابر مصیبتهایى که به آنان مى‏رسد؛ و آنها که نماز را برپا مى‏دارند، و از آنچه به آنان روزى داده‏ایم انفاق مى‏کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی