دل آرام



بایگانی

Last leaf

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

نشود دفتر  درد دل  مجروح ، تمام
لو اضافوا صحف الدهر الی اوراقی!

بی عزیزان چه تمتع بود از عمر عزیز!
کیف یحلو زمن البین لدی العشاقی

من همان عاشقم ار زان که تو آن دوست نه​ای!
انا اهواک و ان ملت عن المیثاقی!



پ.ن :‌ دل تو ز دلم خبر ندارد...

ببخش که حتی رمق پاسخ دادن نیز ندارم!
زندگی را به درد چندان آغشته اند این روزها
که هیچ دلخوشی در آن نمانده است...

موسای طور عشقم!
در وادی تمنا
مجروح «لن ترانی»
چون خود هزار دارم!

رفتی و در رکابت
دل رفت و صبر و دانش!
بازآ که نیمه جانی
بهر نثار دارم!

سرمست اگر به سودا
بر هم زنم جهانی
عیبم مکن که در سر
سودای یار دارم!

پ.ن :‌ الهم ارزقنا شفاعة الحسین یوم الورود...


۸۵/۰۹/۰۱

نظرات (۲)

آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه     
  وه  .... این نام خداوند   چه زیباست
               صدایش کن       
                                    بلند صدایش کن
آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه  .............
فکر خودت نیستی حد اقل به فکر بقیه باش !!  :دی :دی .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی