دل آرام



بایگانی

Unknown

شنبه, ۴ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

روشن روان عاشق، از تیره شب ننالد
 داند که روز گردد ، روزی شب شبانان...

«چهره ی آشنای تو را در انبوه قیافه های راحت
و بی اضطراب خلایق باز شناختم و محتاج تو شدم...
و هوای دل انگیز دوست داشتن ،فضای خالی جانم را پر کرد
و در تصور بودن تو در این غربت آسودم...»

دکتر شریعتی

اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد...

پ.ن :‌ این لینک را حتما ببینید.
البته من این حرف ها را سال ها پیش شنیده بودم
و برای روشن شدن حقیقت
-مخصوصا برای کسانی که مدعای حقیقت جویی دارند-
بسیار مفید است.

پ.ن :‌ در باب شب گذشته یه دو نکته عرض کنم :دی

۱- کار شرع کار درهم و دینار نیست !

دلار رو نمی دونم...اما کار یورو هم نیست!!!

۲- عشق
-اگر معرفتی داشته باشد-
به خدا مورد تائید من است!!!

پ.ن :‌حیفمان آمد وقایع دیشب را (که ذکر آن هم روا نیست:دی)
به همین دو تا نکته تمام کنیم...فلذا این شعر را هم
که البته در خیابان سرودیم
و دو زبانه می باشد ( خدا می داند چرا:دی)
تقدیم می داریم :

گفت مجنون به دو چشمان سیاه لیلی
که من خیلی می خوامت ای پریتی (pretty) لیدی (lady) !
از روز ازل تا به ابد در دل من
افتاده ز thing عشق تو something ی!



۸۵/۰۹/۰۴

نظرات (۹)

آقا اون something ای که از عشق لیلی می افته چی چیِست دادا؟؟؟؟!!! ca va؟ ( با لهجه ی اصفهانی خوانده شود )
حالا اونو ولش
اصل قضیه رو بچسب:دی

سااااووااا؟ (با لهجه ی غلیظ!:دی)
من هم میدونم چرا دو زبونه (زبانه) است !!
تازه کی گفته چشم لیلی سیاه بوده. این همه رنگ!!!!!!!!!
(المنة لله که در میکده باز است)
تازه کی گفته چشم لیلی سیاه بوده. این همه رنگ!!!!!!!!!
(المنة لله که در میکده باز است)
حالا هر رنگی بوده
قدر مسلم کوررنگی داشته!
عاقلان دانند:دی
حاجی نکته جالبش اینه که چرا زبون دومش به جای فرانسه انگلیسیه؟؟؟ :دی
ایشالا که همیشه شاد باشی و خوشحال
نکته ی خوبیه هومن جان!
ولی
بیشتر فکر کن:دی
آقا ملمعی کردید نگفتنی ! :دی ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی