دل آرام



بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۸۵، ۱۲:۳۰ ق.ظ

امروز داشتم واسه یکی از هم کلاسی ها که از دیار پوتین و یلتسین است( من هنوز به یلتسین...)
یه مسئله ای رو توضیح می دادم
که دفعه ی اول با اضطراب گفت که : متوجه نشدم!

دوباره شروع کردم توضیح دادن و گفتم : فهمیدی؟
که یکدفعه دیدم مثل بچه ها زد زیر گریه!
من از تعجب...
حالا فرض کنین همه ی بچه ها دارن نگاه می کنن به من!


پ.ن :‌ در عمرم ایمیل ۴ تا دوست رو اسپم کردم (یعنی میل هرزه!)
سه تاش در سه ماه اخیر بوده!

اخیرا متوجه شده اید که : (این بخش هم احتمالا به وبلاگ اضافه بشه :دی)

- رنگ چشمانتان کمی میشی است!
-مقایسه اصولا اشتباه است...مخصوصا بین گل شبدر و لاله ی قرمز!
-آسمون تمام اشکش شده خون!

۸۵/۱۰/۱۹

نظرات (۸)

۱۸ دی ۸۵ ، ۱۵:۳۲ behshad ( Booter ) yahoo ۸
salam dost aziz va Gol khobi   wblaget ghashang bood va jaleb  tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot    DC    Buzz  Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam  behshad   bye
   
حاجی نگقتی به اون دوست عزیز (سلام منو بهش برسون !)  داشتی چی میگفتی که ناراحت شده ها :دی
چند نکته هومن جان!

یکی اینکه من داشتم درس رو توضیح می دادم
درس که نه
یه مثال رو!

ثانیا اینکه من به اندازه ی کافی ضایع شدم
تو دیگه تیکه ننداز :دی

ثالثا قرار بود بگی کدوم سفارت نزدیکته!
محمد عزیز
http://www.edinburgh.gov.uk/CEC/Consulates/consulates.html#i
جواب گرفتی با آمار دقیق من :دی
اما محمد شاید بعضی هاشون کارشون با کنسولگری درست نشه و حتما نیاز به رفتن به لندن رو داشته باشه
برا همین تا یه بوق بزنی من زودی زنگ میزنم و آمار میگیرم
اول از همه سویس که متاسفانه شعبه نداره یا سوید که باید حتما برم لندن !
پس منتظر بوق هستما :دی

سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای
هوالله.
این پُستتون عجب "ادخال سرور فی قلوب مسلمین"ی کرد!!!
حالا جدای ِ از جدی،
لابد یه جوری اون "فهمیدی؟" رو گفتید که بنده خدا فکر کرده اگر به جهلش اعتراف کنه، همونجا زنده به گور می‌شه!!!
الهی ذلیل بمیری .. بی رحم .. خوبه منم گریه ی تو رو درآرم؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی