دل آرام



بایگانی

Unknown

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

گر چه پیدا برد ، دل از دست من
آمد و بر جان من پنهان نشست

چون مرا تنها بدید آن ماه روی*
گفت تنها بیش از این نتوان نشست!

چون ز جانان این سخن بشنید جان
خویش را درباخت و ، سرگردان نشست



*در حکم آن بنده ی خدا ! که وقتی بر ماه قدم گذاشت
و به زمین بازگشت در یک مصاحبه ی مطبوعاتی تاکید کرد
که نتوانسته است خدا را مشاهده کند!
ما نیز نفهمیدیم که چرا شاعران ایران زمین و پارسی گوی
سطح ماه را - با این همه لک و پیس- به روی یار
مانند کرده اند !
زین میان از حضرت عطار با آن همه یال و کوپال عرفانی
و سیر آفاق و انفس و کهکشانی
چنین ابیاتی بعید به نظر می رسد!

پ.ن  : همیشه می دانستم اما نمی فهمیدم که از روی زمین
تنها یک طرف ماه را میشود دید!

پ.ن : این عکسی هم که می بینید رو حسین فرستاده!
با توجه به کامنت هایی که گذاشته ضمن
یادآوری کلاس پاسکال و
سایر وقایع مربوطه عرض می کنیم که
متاسفانه یا خوش وقتانه! هیچ کدوم از پست های بلاگ من
مدتی است که مخاطب نداره و دلیلش هم ساده اس
و اونم اینه که مخاطبی دیگه وجود نداره!!!
حالا هی بیا و ...

پ.ن : در دانشکده های مدیریت کمتر کسی است که با
واژه ی  قورباغه ی پخته! آشنا نباشد~
دستور کار : قورباغه را اگر در آب جوش بگذارید بلافاصله
به بیرون از دیگ می پرد!
اما اگر در آب با دمای معمولی قورباغه را بگذارید و
سپس دمای آب را بالا ببرید قورباغه نمی فهمد!
و آنقدر دما بالا می رود که می پزد!

به نظر من سیاست فعلی بر ضد ایران همین قورباغه ی پخته است!
و اگر ما در شرایط عادی بمانیم قطعا ضرر می کنیم و
بهتر است از پتانسیل های معقول و جسورانه برای فرار از این دیگ استفاده
کنیم...به نظر من دستگیری نظامیان انگلیسی کار خوبی بود!

۸۶/۰۱/۱۱

نظرات (۴)

حسین جان شوخی کردم وگرنه منظورت رو گرفتم :دی
خیلی چاکرم
حاجی میبینم تو تهران حال میکنی تنهایی ها :دی
نه بابا !
تنهایی چیه :دی

تازه سه روزی عسلویه بودم
رفتیم کنار همون ساحل که با هم
سه تایی رفتیم...
یادته از جاده ی ترانزیت کالا رد شدیم ؟ :دی
ولی خوبیش این بود که دوباره بعد از 10 ماه تقریبا
آپدیت شدم!
محمد دوچرخه سواری هم کردی؟؟؟؟ :دی (مثل اون دفعه!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی