دل آرام



بایگانی

Unknown

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۱:۳۰ ق.ظ

«همه کمبود محبت دارند!
همه حتی آن شن
آن کشتی
آن دریا‌ !

شن در اندیشه ی پاهایی ست
که موافق باشند
در جهت های مخالف با هم...

بادبان
در دل پاره ی خود
حسرت قایق دارد...
قایق سرگردان
حسرت باد موافق دارد !

موج دریا با خود می گوید
گر نباشد کشتی
چه کسی می فهمد
من تلاطم دارم!

همه کمبود محبت دارند...»




پ.ن : من دلم می خواهد
-مثل عکس بالا!-
راه خود را بروم
بر خلاف جهت و سمت فلش!

پ.ن : همه کبود محبت دارند!

پ.ن : برای حمید و وحید...

دلم برای فانوسهای نیمه خاموش کنار اسباب بازی هایمان تنگ شده بود...

یک روز باران گرفت و خانه را
آتش!

هنوز تب دارم~


بنشین برابرم...
بگذار تا ذخیره کنم چهره ی تو را

پ.ن: برای اهالی وحشی وبلاگستان:
تا مدتی برای آفت زدایی از وجودمسموم خیلی هایتان
هیچ وبلاگی جز همان ۳ تا را نمی بینم...

۸۶/۰۲/۰۲

نظرات (۱۵)

حاجی خیلی قشنگ بود
اما عکس بالا که فلش نداره؟؟؟ :دی
خیلی وقت می خواد
تو هم ببینی ...

این گل ها رو اینطوری نگاه نکن هومن...
من معنی اینا رو می فهمم...
کاش  این  تو صیه ها رو زود تر نوشته بودید .................
قبل از این که  منم  رفتنو انتخاب کنم
حالا دیگه خودم  با تمام وجود یکی یکی شونو تجربه کردم
تنها چیزی که باعث  میشه حسرت نخورم شرکت توی یه کلاس ...
کلاس درس تنهایی
هر روز توی خلوت بزرگ  تر می شم
بابا شما که از تهران دارین کامنت میدین که :دی
sedaye webloget chi shod?o
شما معنی اینا رو می فهمید و طبق معمول همیشه ،بقیه(در واقع هیچ کس دیگه ای) نمی فهمه دیگه؟!! لابد!
محمد عزیزم سلام
من که میدونم حاجی جون
من که از تو هیچ وقت ناراحت نمیشم  

من استاده هم چو شمع با همان قول و قرار قدیم :دی
خیلی لطف کردی حاجی جون برای نظرت
من همیشه استفاده میکنم

خیلی چاکرم
محمد جان سلام
سلام قولا من رب رحیم ...

سلام هومن جان
خیلی چاکریما :دی
فردا یه مهمون عزیز دارم

حاجی جون نگفتی آخرش مهمون کیه ها ناقلا ؟؟؟ :دی
قراره علی فردا بیاد پیشم
البته من امتحان دارم
و نمی تونم بهش برسم ... :دی

محمد عزیزم خیلی ممنونم
ایشالا که همیشه شاد ببینمت
هوالله.
ما که وبلاگمون عمومی نبود تا با خوندن ِ "پ.ن" ِ آخر بهمون بَر بُخوره!
فلذا،
سلام...
سلام بر اهل ِ سلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی